آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۵۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
پایگاه المهدی(عج) بسیج دانشجویی دانشکده پیراپزشکی ممسنی؛
سالگرد هفته ی بسیج را نه یک یادواره ی صوری ،که بایستی یک دوره ی تجدید میثاق و بازگشت به ارزش های اساسی و انقلابی دانست.
پایگاه المهدی(عج) بسیج دانشجویی دانشکده پیراپزشکی ممسنی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیانیه صادر کرد.

بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
« إِنَّ اللَّهَ لا یغَیرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّی یغَیرُوا ما بِأَنْفُسِهِمْ[۱]
همانا خداوند حال قومی را تغییر نمی دهد تا آنکه آنان حال خود را تغییر دهند»
  
سالگرد هفته ی بسیج را نه یک یادواره ی صوری ،که بایستی یک دوره ی تجدید میثاق و بازگشت به ارزش های اساسی و انقلابی دانست .
 
بسیج یعنی حضور بهترین و با نشاط ترین و با ایمان ترین نیروهای عظیم ملت در میدان هایی که برای منافع ملی، برای اهداف بالا، کشورشان به آنها نیاز دارد ،همیشه بهترین و خالص ترین و شرافتمندترین و پرافتخار ترین انسان ها این خصوصیات را دارند .

بسیج در یک کشور ،معنایش آن گروهی است که حاضرند این پرچم افتخار را بر دوش بکشند و برایش سرمایه گذاری کنند .

 تعبیر حضرت امام (ره) این است: اگر در کشوری نوای خوش، تفکر بسیجی طنین انداز بشود، چنین کشوری در مقابل جهانخواران بیمه می شود.

الان ببینید ما در حوزه ی سیاست، توانستیم دست رد به سینه ی جهانخواران بزنیم
اما در حوزه ی اقتصاد، فرهنگ و در بسیاری از مسائل اجتماعی، متأسفانه کمتر توفیق داشته ایم چرا؟

چون به تعبیر امام (ره) نوای خوش تفکر بسیجی در این عرصه ها بر کشور حاکم نشده است ، حقیقت مطلب این است که خلأ جدی فقدان تفکر بسیجی در بین بسیاری از مسئولان فرهنگی ،اقتصادی ،صنعتی و حتی سیاسی ما احساس می شود .

اگر «تفکر بسیجی »در بین حاکمان جامعه ی ما ساری و جاری بود ، قطعا کشور ثروتمند و قدرتمند ما مشکلات کمتری داشت و تأثیر گذاری ما بر مناسبات جهانی ،بسیار بیشتر بود .

سردار دلهای ما شهید قاسم سلیمانی در بخشی از وصیتنامه ی خود فرمودند: افراد پاکدست و معتقد و خدمتگزار به ملت ، را به کار گیرید، نه افرادی که حتی اگر به میز یک دهستان هم برسند خاطره ی خان های سابق را تداعی می کنند.

امروز نیز دانشجویان بسیجی؛ این فرزندان معنوی امام(ره) ،همچنان بر آرمان های آن پیرمراد باقی ماندند و اعلام می دارند کمال همت خود را برای حفاظت از دستاورد های نظام اسلامی که ثمره خون هزاران شهید بسیجی است مخصوصا مهم ترین رکن و ستون این انقلاب یعنی ولایت مطلقه فقیه و پرچمدار بر حق آن حضرت امام خامنه ای ، به کار خواهند بست و تا آخرین قطره ی خون بر دفاع از آرمان های مقدس پیر جماران ثابت قدم خواهند ماند .


و در پایان پایگاه المهدی(عج) بسیج دانشجوئی دانشکده پیراپزشکی ممسنی هفته ی بسیج را به شما ادامه دهندگان راه ولایت تبریک و تهنیت عرض می کند .

نام:
ایمیل:
* نظر: