آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۵۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴
پايگاه بسيج شهيد باکری دانشكده فنی حرفه ای امام رضا (ع) ممسنی؛
شجره طيبه بسیج هميشه زنده است زيرا باروری و ابياری آن توسط جوانان مومن و انقلابی و با انگيزه دينی صورت گرفته و خواهد گرفت.
پايگاه بسيج شهيد باکری دانشكده فنی حرفه ای امام رضا (ع) ممسنی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیانیه صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم
 
انقلاب اسلامي و پس از آن جمهوري اسلامي توانست تمام معادلات ظاهري جهان خواران را باطل و دسيسه هاي فكري و انديشه هاي منحرف آنان را نابود سازد.

امروز فكر و نقش جمهوري اسلامي در جاي جاي عالم اسلام و كشورهاي اسلامي نفوذ كرده و الگوي ارائه شده از سوي امام راحل(ره)،نجات گاه امت اسلامي شده است.

اگر در يمن مردم با پايمردي ايستادگي مي نمايند و اگر مردم سوريه و عراق مي توانند در مقابل داعش خبيث،مقاومت نمايندو علي رغم اشغال بيش از 70درصدكشورشان،آنان را عقب برانند و در عرض چند سال پيروزمندانه پرچم خود را در تمام شهرهاي تصرف شده به اهتزاز در آورند و اگر اسرائيلِ تا دندان مسلح، تاب مقاومت در برابر نيروهاي اندك حزب اللّه لبنان را ندارند، همه و همه در يك رمز نهفته است و آن حضور نيروهاي مردمي برخواسته از ملت در كنار ارتش آن كشور براي دفاع از تماميت ارضي و ديني بوده است.

اين سبك و روش برخواسته از سخن و الگو دهي امام راحل(ره) است كه براي جبران كاستي هاي نظامي در كشور ايران كه در معرض هجوم بدخواهان قرار داشت طرح بسيج مردمي را ارائه و دستور فرمودند.

در حال حاضرنيز اين نيروي مردمي علاوه بر دفاع از ارزشهاي ديني در كشورهاي عراق و سوريه به سازندگي و كمك رساني به محرومان و نياز هاي اساسي كشور همت گمارده است.

اين شجره طيبه هميشه زنده است زيرا باروري و آبياري آن توسط جوانان مومن و انقلابي و با انگيزه ديني صورت گرفته و خواهد گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: