آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
الهام زارع خفری
دانشجو" یعنی وجدان بیدار یک ملت، آتش زیر خاکستر، آتش فشان فعال و خاری در چشم دشمنان همیشه در کمین وطن.
الهام زارع خفری مدیریت خواهران دفتر بسیج دانشجویی شهرستان ممسنی به مناسبت گرامیداشت رو دانشجو طی یادداشتی نوشت:

بسمه تعالی
واژه " دانشجو" یعنی :
دنیایی از انسانهای آزاده نام آور و نترس شجاع شبیخون زننده بر دشمن و جویای عدل و وحدانیت وطن.

در بررسی جنبشهای اجتماعی در جوامع مختلف، موثرترین جنبش در پیشبرد اهداف ، مطالبات و آرمانهای هر جامعه، جنبش دانشجویی بوده است.

بروز و نمود این جنبش در تاریخ ملت ایران از زمان ملی شدن صنعت نفت تا به امروز، نشان داده که اسلام و انقلاب حرفهای جدی و اساسی در حوزه دانشجو و دانشگاه دارد.

 جنبش عدالتخواه دانشجویی با حرکتی که گاه با شتاب و گاه به آرامی گذشته است، هیچگاه در موقعیتهای مختلف تاریخی آرمانها و اهدافش را فراموش نکرده و همواره با صدایی رساتر و بانگی دلیرانه تر موذن و دادخواه نیازهای مردمی بوده است.

16 آذر 1332 ، مبین این امر است که هر کجا و هر زمان که سایه ظلم و استبداد و سیاستهای ظالمانه و نابجا چه از داخل و چه از خارج در صدد لطمه به دین و انقلاب و جامعه جهانی اسلامی باشد؛ این جوان دانشجوی محرک انقلابی است که با بصیرت پرچم حق را بر دوش گرفته و فریادهای عدالتخواهی و استکبار ستیزی و دفاع از کیان اسلامی را سر خواهد حتی اگر به قیمت خون و سر دادن باشد و این مهم محدود به برهه و زمانی خاص نبوده و نخواهد بود.

" دانشجو" یعنی وجدان بیدار یک ملت، آتش زیر خاکستر، آتش فشان فعال و خاری در چشم دشمنان همیشه در کمین وطن.

پیام ما دانشجویان به امام امت این است که رهبرا ! تا پای جان بر میثاقمان هستیم. اگر علمداری رفت دیگر علمداران به پا خواهند شد و علم گردانی در این قافله پایانی نخواهد داشت و این کاروان عشاق تاریخ سر دادن و چشم و بازو و کفین دادن را همیشه زنده نگه خواهند داشت.
روز دانشجو بر همه دانشجویان کاروان کربلای امروز، مبارکباد.
  
نام:
ایمیل:
* نظر: