آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۵۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس:
به شکل ویژه ای رسالت جوان انقلابی, تلاش در روی کار آمدن یک دولت سر پا است که بتواند کار و تلاش کند و از از پا نیفتد, چرا که علاج مشکلات کشور تنها با دولت جوان حزب اللهی محقق خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی و رسانه بسیج دانشجویی فارس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس به مناسبت روز دانشجو بیانیه صادر کرد.


در این بیانیه آمده است:

جنبش دانشجویی در کشور ما در تاریخِ ثبت شده و شناخته شده ی خود, همیشه ضد استکبار, ضد سلطه, ضد استبداد, ضد اختناق, و بشدت عدالتخواه بوده است.
                               ((مقام معظم رهبری-87))

16 آذر ماه روز دانشجو روز عدالتخواهی، استکبار ستیزی و مطالبه گری دانشجویان است؛ روزی که تجلی واقعی و فلسفه بارز وجودی دانشجویان از آن نشأت گرفته شده است؛ روزی که در آن سه تن از دانشجویان دانشگاه تهران به دست حکومت باطل به شهادت رسیدند تا نام دانشجو برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی جاودان بماند، دانشجویی که به نقل از شهید بهشتی موذن جامعه است و وظیفه سخنگو و بلندگو بودن یک جامعه را بر عهده دارد. این روز مال دانشجوی ضد آمریکایی است و گویای کارنامه درخشان جنبش دانشجویی از زمان تولد آن است و بر تمامی دانشجویان ایران اسلامی تبریک و تهنیت باد.

باظهور انقلاب اسلامی, انقلابی در امتداد مکتب عاشورا با الهام گرفتن از آموزه ها و دستاوردهای عاشورایی ایجاد شد. که تقابل دوگانه ی اسلام و استکبار, پدیده ی برجسته جهان و کانون توجه جهانیان شد.

 انقلابی که نگاه امیدوارانه ی ملتهای زیر ستم و آزادی خواه جهان را به خود جلب کرد و از طرفی مورد توجه نگاه های بدخواهانه و کینه ورزی رژیم های زورگو و قلدرمأبانه شده بود. دشمنی هایی که با آن همه شدت آغاز شد و اگر نبود عنایت حق تعالی و قدرت عظیم ایمان این ملت و رهبر عظیم الشأن آن, تاب آوردن در برابر آن همه خصومت و خباثت امکان پذیر نمیشد; حال انقلاب اسلامی با پشت سرگذاشتن بیش از چهل سال, وارد گام دوم خود شده است؛ گامی مهم که جوانان همچون همیشه محور حرکت و موتور محرک فعالیت های مختلف و عرصه های مختلف قرار داده شده اند، و این اعتماد رهبر عزیز و فرزانه به جوانان امید را دردل ها زنده می کند، و جوانان را نسبت به آینده خود مانند گذشته، امیدوارتر و مسئولیت پذیرتر می کند.

باید به جوانان و ظرفیت عظیم این نیروی انسانی و جوان اعتماد کنند و بستر را برای مطالبه گری، حق طلبی، عدالت خواهی و گفتمان سازی انقلاب فراهم سازند. به شکل ویژه ای رسالت جوان انقلابی, تلاش در روی کار آمدن یک دولت سر پا است که بتواند کار و تلاش کند و از از پا نیفتد, چرا که علاج مشکلات کشور تنها با دولت جوان حزب اللهی محقق خواهد شد.

این روزها عزت ملی, روابط خارجی و اقتصاد کشور بیش از هر زمان دیگری برای یک ملت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

شکست سیاستهای آمریکا در منطقه غرب آسیا و زمین گیر شدن همکاران خائن آنها در منطقه و گسترش حضور قدرتمندانه جمهوری اسلامی در منطقه غرب آسیا و بازتاب وسیع آن در سراسر جهان سلطه, از پدیده های جهانی بشمار میروند که تحقق یافتن.

دولت باید عزت کشور و ملت خود را در نظر داشته باشد و مرزبندی خود را با آمریکا و برخی دولتهای اروپایی با دقت حفظ نماید چرا که حل هیچ مشکلی متصور نیست و مذاکره با آنها چیزی جز زیان به بار نخواهد آورد لذا با عبرت و درس گرفتن از تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی, از ارزشهای انقلاب عقب نشینی نکنند و حکیمانه از مواضع انقلابی مشکلات قابل حل خود را حل کنند. 

رفع چالش های اقتصادی کشور وسیله ای است که به کمک آن میتوان به هدفها رسید و این جز با مردمی کردن اقتصاد و جلوگیری از تصدی گری دولت, مولد شدن و دانش بنیان شدن و سپردن کار به یک مجموعه ی جوان و دانا و مؤمن و مسلط به دانسته های اقتصادی میسر نخواهد شد.

همان طور که امسال سال جهش تولید است و بدون شک جهت اشاره حضرت آقا به سمت تولید،  همان نسخه علاج اقتصاد بیمار ماست، که در باور ما زمینه تحقق دولت اسلامی و جامعه ای عدالت محور رسیدن به قله اقتدار است که از مسیر قوی شدن میگذرد, انتظار میرود قوه مجریه همگام با آرمان های امام و انقلاب, مرزبندی خود را با دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی شفافتر کند و نگاه خود را جهت پیشبرد اهداف و اقتدار روزافزون کشور به داخل باشد و خون شهدای انقلاب اسلامی را علی الخصوص شهید فخری زاده را در خشنودی مستکبرین پایمال نکند.

از دو قوه قضائیه و مقننه درخواست میشود با توجه به قدرت ضعیف دستگاهی کشور و همچنین وجود فسادهای اداری و اقتصادی که مع الاسف عزم جدی مسئولین متولی در این مساله از دست داده برخورد جدی نماید.

در پایان از سه قوه مجریه, قضائیه و مقننه خواستاریم فضای مناسب را برای یک تحول جوانانه, که جوانان محور حرکت عمومی ملت و تاثیر گذارترین قشر به سمت چشم اندازها هستند را فراهم کنند.
                 "والسلام علی من اتبع الهدی"
نام:
ایمیل:
* نظر: