يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۰۳:۵۴
کد خبر: ۱۲۵۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
در آستانه روز دانشجو
شانزدهم آذرماه یاد آور حمله رژیم شاه به دانشجویان معترض به سفر نیکسون که منجر به شهادت سه نفر از دانشجویان انقلابی شد، به نام روز دانشجو نامگذاری شد. به همین مناسبت، بسیج دانشجویی زرقان، بیانیه ای صادر کرد.
متن این بیانیه به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

بدون شکّ، نعمت بزرگ استقلال و آزادی و امنیت پایدار امروز کشورمان مرهون مجاهدت و فداکاری جوانان و دانشمندان بزرگواری است که با خون خود نهال پر خیر و برکت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.
 
آن نهال که امروزه به درختی تنومند و استوار تبدیل شده، حال به دست شما عزیزان سپرده شده است و این مسئولیتی بس سنگین و بزرگ است که همه ملّت و بخصوص شما دانشجویان مسلمان که به حق سردمداران پیشرفت و ترقّی این کشور هستید، در قبال آن وظیفه دارید.
 
۱۶ آذر که نشان از پایمردی و ایستادگی دانشجوی مسلمان در برابر نظام سلطه دارد یاد آور رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر تیرهای استعماری دشمن سپر کردند و در گذر زمان فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رسانده اند.
 
دانشجوی آگاه با الهام از سیره سیاسی الهی امام امت ، نصایح رهبر فرزانه انقلاب و حرکت در خط سرخ شهادت، توانسته است دور از هیاهوی تبلیغاتی دشمنان، استقلال طلبی، آزادی خواهی و استکبار ستیزی خود را حفظ کند.
 
ما دانشجویان بسیجی شهرستان زرقان  ۱۶ آذر ماه را به عنوان نماد آزادگی و استکبار ستیزی دانشجوی مسلمان گرامی داشته و  توفیقات روزافزون شما عزیزان را در همه امور فردی و اجتماعی به ویژه در عرصه فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی از خداوند متعال مسالت می‌نماییم

بسیج دانشجویی شهید زین الدین شهرستان زرقان

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: