کد خبر: ۱۲۶۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
سازمان بسیج فرهنگیان فارس
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان فارس بازدید میدانی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس وتنی چند از مسئولان محلی بخش کامفیروز در شهرستان مرودشت از مدرسه ۹ دانش آموزی وحدت (1) روستای جیدرزار کامفیروز شمالی انجام شد

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان فارس بازدید میدانی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس و تنی چند از مسئولان محلی بخش کامفیروز در شهرستان مرودشت از مدرسه ۹ دانش آموزی وحدت (1) روستای جیدرزار کامفیروز شمالی انجام شد.

دکتر ناصر جوکار مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس با همراهی مهندس بهمن محمودی جانشین سازمان بسیج فرهنگیان استان، دکتر شکوهی مسئول آموزش و پرورش منطقه کامفیروز از مدرسه ۹ دانش آموزی روستای جیدرزار کامفیروز بازدید کردند. دکتر جوکار با اشاره بر اینکه این دیدار و بازدید به پاس تجلیل از زحمات خالصانه و بسیار ارزشمند آقای حسینی معلم شش پایه این روستا که همزمان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج روستا نیز می باشد، صورت گرفت، اظهار داشتند: این روستا با ۳۰ خانوار و قریب ۱۵۰ نفر شهروند بر قله کوه های منتهی به آبشار بهشت قرار دارد. این روستا فاقد راه ارتباطی بوده و اهالی مظلوم و دردمند آن در نهایت بی امکاناتی زندگی می کنند و آقای سیدعلی حسینی، معلمی است که در میان اهالی آسمان شناخته شده تر است تا بر روی زمین. دکتر جوکار نشان کرد: مدیر و معلم چند پایه مدرسه این روستا روزی دو ساعت راه کشنده و صعب العبور را فقط و فقط به عشق ۹دانش آموز (۴ دختر و ۵ پسر) طی می نماید تا ۹ فرشته زمینی از تحصیل محروم نباشند. این معلم ۵ سال است که در حال طی طریق است، هر چند راهی که او طی می کند به مقصد بهشت است اما از طریق روستای جیدرزار!

مردم و دانش‌آموزان محروم روستای قله‌نشین «جیدرزار» را دریابید!

* مدرسه کانتینری جیدرزار فاقد امکانات اولیه آموزشی و رفاهی است*

همچنین دکتر جوکار افزود: این معلم وارسته و عزیز یک سال است که حتی یک ریال حقوق دریافت نکرده و از آنجا که نیروی خرید خدمت است، در اوج نامهربانی در حال گذران خدمت است. بسیج فرهنگیان فارس از مدیران و مسئولان استان انتظار دارد، اجازه ندهند در دمای زیر صفر درجه فرزندان مظلوم و بی پناه این روستای قله نشین که به حقیقت خاکستر نشین اند، در کانتینری فاقد امکانات ادامه تحصیل دهند. حل معضل مدرسه و استخدام این معلم بسیجی آمال شهروندان این روستاست. بهداشت و راه و تلفن و... پیشکششان.
گفتنی است؛ روستای جیدرزار از جمله روستاهای دیدنی و زیبای بخش کامفیروز از توابع شهرستان مرودشت در استان فارس است که بر بالای کوه شمالی مشرف بر تفرجگاه معروف تنگ بستانک (بهشت گمشده) قرار دارد و سیدعلی حسینی معلم دلسوز و خستگی ناپذیر مدرسه چند پایه این روستا، پنج سالی است که هر روز از روستای خود(مهجن آباد) 6 کیلومتر راه خاکی و کوهستانی مسیر از خانه تا مدرسه را به عشق تدریس به بهترین و پاک ترین فرزندان وطن می پیماید.

مردم و دانش‌آموزان محروم روستای قله‌نشین «جیدرزار» را دریابید!


نام:
ایمیل:
* نظر: