آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
بیانیه واحد خواهران دفتر بسیج دانشجویی ممسنی؛
سازمانهای بین المللی جهانی از یونسکو تا ملل متحد و حقوق بشر همواره تا جنایتی بر امت مسلمان رفته در لاک خود خفته و در سکوت ابدی مرده اند. این یک واقعیت تلخ است که این نهادهای پوشالی هیچ گاه چتر حمایتی بر مسلمانان نگشودند و نخواهند گشود
واحد خواهران دفتر بسیج دانشجویی ممسنی نسبت به سکوت جهانی و قتل عام مسلمانان افغانستان بیانیه صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

 وا اسفا!!  از گروهی که داعیه اسلام دارند ولی قلبشان از به خون غلتیدن زنان و کودکان و مردان مومن به تنگ نمی آید. وای بر شما اگر فریاد برادر مسلمانت را در هر گوشه ای از جهان بشنوی که دست یاری میطلبد ولی تو ساکت مانده ای!!!

دیروز سوریه و عراق و یمن و میانمار و امروز افغانستان... والبته ظلم رفته شده بر ملت مجاهد فلسطین و مسجد الاقصی اولین قبله گاه مسلمین را که نمی توان فراموش کرد.

جهانیان!! به چه انتظاری نشسته اید؟امت مسلمان جهان به پا خیزید و" ما یغیروا با انفسهم" را رقم بزنید. و بدانید که " یدالله فوق ایدیهم".

اتفاقات امروز تاریخ درس عبرتی است برای مسلمین که هر جا اتکاء و ایمان به قدرت لایزال الهی را فراموش کردند و دست دوستی به سمت دستان مخملی کفر دراز کردند؛ اینچنین به خاک و خون آلوده گشتند و خانه ها بر سرشان آوار گردید.

سازمانهای بین المللی جهانی از یونسکو تا ملل متحد و حقوق بشر همواره تا جنایتی بر امت مسلمان رفته در لاک خود خفته و در سکوت ابدی مرده اند. این یک واقعیت تلخ است که این نهادهای پوشالی هیچ گاه چتر حمایتی بر مسلمانان نگشودند و نخواهند گشود. پس ای مسلمانان خودتان دست دوستی به سمت هم دراز کنید که کفر را با شما پیمانی نیست. اگر امروز نتوانیم برادران و خواهران و هم کیشانمان را در جهان حمایت کنیم، چگونه خواهیم توانست آن منتقم واقعی را یاری گر باشیم؟ 

والله که امروز مرد میدان آن زن و مرد مسلمانی است که با هر طریق ممکن اعم از مجازی و حقیقی و قلم زدن و رسانه ای کردن قلب عالم را بر جنایات این طاغوتیان پر از دادخواهی کرده ، و داد مظلوم را از ظالم بستاند.

اکنون مطالبه جدی ما مجموعه بسیج دانشجویی  از نهادهای قضایی و وزارت امور خارجه ( البته نه آنکه خود شریک دزد و رفیق قافله است) این است که با پیگیری جدی در اسرع وقت سکوت بین المللی را محکوم و آنها را وادار به مداخله جدی در انجام وظایف قانونی و قراردادی شان کنند و در صورت تخلف مطابق موازین قانونی پای میز محاکمه بیاورند.
شعار" سکوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن " امروز باید کنگره جهانی اسلامی را هم صدا و هم نوا کرده و با ندای "یا لثارات الحسین" رعشه بر اندام کفر بیاندازد.
نام:
ایمیل:
* نظر: