کد خبر: ۱۲۷۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه محمدرسول‌الله(ص) شیراز
با اجرای رزمایش نذر حیا و نمایشگاه حجاب و عفاف، بالغ بر ۴۰۰ عدد روسری، ۲۲۰ قواره چادر اعم از مشکلی و رنگی، ۶۵۰ عدد ملزومات حجاب و آموزش دوخت رایگان چادر در شمال غرب توزیع شد.
 سمیرا هاشم‌خانی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه محمدرسول‌الله(ص) شیراز سمیرا  گفت: با اجرای رزمایش نذر حیا و نمایشگاه حجاب و عفاف، بالغ بر ۴۰۰ عدد روسری، ۲۲۰ قواره چادر اعم از مشکلی و رنگی، ۶۵۰ عدد ملزومات حجاب و آموزش دوخت رایگان چادر، کارسازی شده است.

وی گفت: این اقدامات با هدف کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی و در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، انجام شده است.

هاشم‌خانی با اشاره به افتتاح مرکز مشاوره حضوری و غیرحضوری به مناسبت هفته عفاف و حجاب در این ناحیه از سپاه شیراز، گفت: با راه‌اندازی این مرکز، مشاوره‌های خانواده در موضوعات مختلف خصوصا بحث عفاف و حجاب توسط اساتید دانشگاه به ۱۰۰ نفر از متقاضیان ارائه شده است.

او ادامه داد: مراکز مشاوره؛ زیر چتر آرامش، صدای زندگی، آوای زندگی، سایبان مهر، طلیعه آرامش و یاس، در محدوده شهرک‌های مختلف شمالغرب شیراز نظیر قمشه، گلستان، انجیره، دوکوهک و .... راه‌اندازی شده و خدمات مشاوره‌ای را به متقاضیان ارائه می‌دهد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه محمدرسول‌الله(ص) شیراز خاطرنشان کرد: مشاوره‌ها عمدتا به صورت غیرحضوری و پیرامون موضوعاتی نظیر فرزندپروری، خانواده، ازدواج ، تحصیل و مهارت‌های فردی و توسط اساتید دانشگاه به افراد ارائه شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: