آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
مسئول نمایندگی ولایت فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی فارس نکات مهم سخنان رهبری در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی فارس، مسئول نمایندگی ولایت فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی فارس نکات مهم سخنان رهبری در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری را تشریح کرد.

پرنیان تعبیر خود را از سخن که رهبری فرمودند جابجایی قدرت امید آفرین است، اراده های تازه ای وارد میدان می‌شود و برای همه ایجاد امید آوری می‌کند، اینگونه بیان کرد: اگر گروهی به مدت طولانی در یک منسب باشد، انگیزه تحول نخواهد داشت و فساد آور نیز خواهد بود.

پرنیان ادامه داد نکته مهم دیگر در سخن رهبری این بود که فرمودند: یکی از شعار هایی که در انتخابات رئیس جمهوری که بارها به آن اشاره شد، مردمی بودن، بود که  این موضوع نباید فراموش شود و دولت مردمی را باید در واقعیت و بدون امتیاز های طبقاتی و گروهی عملی شود. 

وی تعبیر خود را از سخن با مردم صادق باشیم و با مردم حرف بزنیم اینگونه بیان داشت: اینقدر به مردم وعده های خلاف واقع داده شده و از مردم فاصله گرفته ایم که حتی کار های ارزش مند مارا نمی‌بینند.

پرنیان با تاکید بر مبارزه با فساد بیان داشت: رئیس جمهور رئیسی در زمان ریاست قوه قضائیه در این زمینه کارهای بزرگی انجام دادند، اما می‌توان مهمترین آنها را قاچاق و  فرار مالیاتی نام برد و باید با آن در سطح قوية مجریه مبارزه کرد.

مسئول نمایندگی ولایت فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی فارس در پایان گفت: ما هم به نوبه خود برای آیت الله رئیسی آروزی موفقیت داریم و سازمان بسیج دانشجویی در کنار مسئولین خدوم نظام خواهد بود و از خداوند منان  خواستاریم به این سید محرومان توفیق خدمت عنایت فرماید.
نام:
ایمیل:
* نظر: