آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۱
نماینده مردم شهرستان های ممسنی و رستم:
دکتر مجید انصاری در خصوص طرح صیانت فضای مجازی گفت: هنوز کسی وارد ماهیت طرح نشده، ما فقط به ارجاع این طرح به کمیسیون مشترک رای دادیم که توسط ده ها کارشناس و صاحب نظر رسانه بحث و بررسی شود.
به گزارش روابط عمومی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی فارس، دکتر مجید انصاری نماینده مردم شهرستان های ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی و دکتر سیروس حدادنیا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی در جلسه ای از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ممسنی تجلیل کردند.

دکتر مجید انصاری در پاسخ به سوال خبرنگار بسیج دانشجویی در خصوص طرح صیانت فضای مجازی گفت: هنوز کسی وارد ماهیت طرح نشده، ما فقط به ارجاع این طرح به کمیسیون مشترک رای دادیم که توسط ده ها کارشناس و صاحب نظر رسانه بحث و بررسی شود.

وی افزود: قانونی که در صحن علنی تصویب می شود دائمی است اما قانونی که در کمیسیون مشترک تصویب می شود آزمایشی موقتی بوده و برای یکی یا دو سال اجرا می شود تا ایرادات طرح بر طرف شود.

انصاری با اشاره به اینکه این طرح از مجلس قبل باقی مانده و در برخی مسائل با آن متفاوت است گفت: نام اصلی این طرح صیانت از حقوق کاربران است و محدودیت ندارد. تنها چیزی که در این طرح نیست فیلترینگ و محدودیت است و حتی این مجوز داده شده که اگر جایی ضرورت پیدا کرد از فیلتر شکن هم استفاده شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: