يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۲۵:۳۸
کد خبر: ۱۲۷۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
به گزارش روابط عمومی ناحیه سروستان سرهنگ پاسدار علیرضا مویدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سروستان طی پیامی فرا رسیدن هفته دولت را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی ناحیه سروستان سرهنگ پاسدار علیرضا مویدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سروستان طی پیامی فرا رسیدن هفته دولت را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

خدمت به خلق، خدمت به خداست."امام خمینی(ره)"

هفته دولت، فرصتی است برای مرور داشته‌های گران بهای دولت شهید رجایی و باهنر و پویش و کوشش برای رسیدن به یک مجموعه عدالت محور، متعهد و متدین با خدمت خالصانه به خلق. شهیدان رجایی و باهنر توانستند عشق و ایمان را به مردم ارزانی کنند و خدمات شایانی به همه مردم به ویژه محرومان ارائه دهند.

درس بزرگی که این شهیدان بزرگوار به تاریخ و ملت دادند این بود که دولت مردان ایران اسلامی هیچ گاه از ملت فاصله نداشته و همواره در کنار مردم بودند.

بی‌شک وحدت مردم و دولت اسلامی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت و در این راستا چه نیکوست که دولت مردان و خدمتگزاران برای ادامه دادن راه شهیدان والا مقام برای ساختن ایرانی آباد و آزاد هم پیمان شوند و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال «جهش تولید» نام گرفته قدم‌های موثری در جهت تحقق این شعار و عمل به منویات معظم له در بیانیه گام دوم انقلاب بردارند، به یقین تلاش‌های ارزشمندی در این راستا صورت گرفته است و همه باید در شرایط اقتصادی فعلی با کمک و همدلی در کنار دولت و برای حفظ امید و نشاط جامعه تلاش کنیم تا از این شرایط سخت کرونایی و تحریم‌های ظالمانه عبور کنیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای والامقام دولت، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و مدیران خدمتگذار و کارمندان شهرستان سروستان تبریک عرض نموده و امیدواریم با اقدامات برجسته و تلاش‌های شبانه روزی جهت رفع مشکلات اقتصادی و حل معضل بیکاری جوانان، اقدامات شایسته‌ای صورت پذیرد، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و کوشش شبانه روزی مدیران دلسوز، آمادگی خود را برای همکاری با دولتمردان در جهت توسعه و آبادانی شهرستان سروستان اعلام می‌نمائیم.

سرهنگ دوم پاسدار علیرضا مویدی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سروستان

نام:
ایمیل:
* نظر: