کد خبر: ۱۲۸۰۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: در پیک پنجم کرونا ، 210 گروه خواهر و برادر در قالب تیم‌های مراقبتی بسیج در شمال غرب شیراز به فعالیت می‌پردازند.

سرهنگ پاسدار عباس بنایی در تشریح اقدامات طرح شهید سلیمانی  بسیج در پیک پنجم کرونا گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر حضور پرشور نیروهای مسلح در مقابله با ویروس کرونا و  فراگیری این بیماری در پیک پنجم کرونا،  جلسات مشترک قرارگاه محلات با حضور مدیران مراکز سلامت منطقه در راستای رفع موانع و اجرای هر چه بهتر طرح قرارگاه شهید سلیمانی در منطقه شمال غرب شیراز برگزار گردید.

وی ادامه داد: در این راستا، 210 تیم خواهر و برادر در قالب تیم های مراقبتی بسیج اقدام به بیماریابی،کنترل تلفنی و حضوری افراد مبتلا، اقدامات مراقبتی و آموزشی جهت سایر افراد خانواده مبتلا، همکاری و همیاری برای واکسیناسیون در مراکز منتخب به صورت محله محور با همکاری مراقبین سلامت مراکز بهداشت اقدام نمودند.

بنایی اظهار کرد: در زمینه تیم های حمایتی، به همت ۶۰ گروه های جهادی و معاونت سازندگی سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) در پیک پنجم کرونا تعداد 3 هزار و 800 بسته معیشتی، 380 بسته بهداشتی شامل ماسک و الکل ضدعفونی 32 هزار پرس غذای گرم تهیه و بین خانواده های آسیب دیده از شرایط به وجود آمده، در محلات آسیب پذیر توزیع گردید و این فرایند تا بهبود شرایط همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت:  ۵۰ تیم نظارتی  بسیج  به همت واحد بهداشت محیط مراکز سلامت و اصناف تذکرات لازم به اصناف متخلف به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی داده شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: