آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴
سید هادی زندوی در پیامی از شهردار و شوری شهر شیراز به جهت حضور در صحنه سیل و خدمت رسانی به سیل زدگان شهر بیرم تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش رسانه و فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس، سید هادی زندوی مدیر گروه جهادی احسان در پیامی از شهردار و شوری شهر شیراز به جهت حضور در صحنه سیل و خدمت رسانی به سیل زدگان شهر بیرم تشکر و قدردانی کرد. 

در متن این پیام این گونه آمده است :

*هل جزا الحسان الا الحسان*
شامگاه یکشنبه ۱۲ دی ماه ۱۴۰۰ در پی بارش شدید باران و شکستگی سد های موجود در مسیر رودخانه های فصلی موجب جاری شدن سیل در شهر بیرم و روستاهای تابعه این بخش گردید، در همان ساعات ابتدایی نیروهای جهادی و بسیجی با روحیه برگرفته از مکتب شهادت به یاری سیل زدگان شتافتند و منازلی که آسیب دیده بود را تخلیه کرده و اقدام به کمک رسانی به سیل زدگان کردند.
هادی زندوی در ادامه پیام نوشت :
حجم آسیب بالاتر از آن بود که بتوان تنها با کمک نیرو های بسیجی و مردمی جبران کرد ، نیاز به ماشین آلات راهداری به شدت احساس می‌شد ، با نهادهای مختلفی رایزنی شد ، شهرداری شیراز یکی از نهاد هایی بود که با اقدامی انقلابی و عدالت محور به یاری سیل زدگان بیرمی شتافت.
در ابتدا با اعزام یک اکیپ کامل با ۲۰ نفر نیرو انسانی به همراه ماشین آلات شامل:
یک عدد لودر
یک عدد بولدوزر
یک عدد بیل مکانیکی زنجیری
یک عدد تانکر آبپاش
دو عدد مینی لودر
دو عدد ماشین کمپرسی ده تن
شروع به خدمت رسانی و پاکسازی شهر بیرم کردند.
ایشان اشاره کرده است :
سپس در اقدامی ارزشمند و ستودنی جناب مهندس احسان اصنافی شهردار محترم شیراز و سرکار خانم دکتر مریم حسینی عضو محترم شورای شهر شیراز در شهر بیرم حضور یافتند و از نزدیک شاهد آثار سیل بودند و به روند خدمت رسانی کارمندان شهرداری شیراز نظارت کردند.
سید هادی زندوی درپایان پیام خود اینگونه نوشت:
جناب آقای مهندس اصنافی شهردار محترم شیراز
سرکار خانم دکتر مریم حسینی عضو محترم شورای شهر شیراز
حضور ارزشمند و جهادی شما در شهر بیرم که همراه با ارسال ماشین آلات راهداری و نیرو انسانی جهت کمک به مردم سیل زده این بخش کهن و قدیمی که به دار اولیا لارستان معروف است حاکی حس انسان دوستی و عدالت خواهی شما عزیزان هست ، بدینوسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از شما بزرگواران که با روحیه جهادی و عدالت خواهی وارد عرصه خدمت شده‌اید را به جا می آوریم ، ان شا الله در پناه امام زمان (عج) موفق و سربلند و خادم مردم باشید.
با تشکر
سید هادی زندوی
مدیر گروه جهادی احسان

نام:
ایمیل:
* نظر: