آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱
نماینده مردم شیراز و زرقان در سومین جلسه سلسله نشست های گفت و شنود:
سومین جلسه از سلسله نشست‌های «گفت و شنود» با حضور روح الله نجابت، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی به همت شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد.
وظیفه نمایندگان نظارت و پیگیری مشکلات مردم است
به گزارش خبرگزاری تنویر، در سومین جلسه از سلسله نشست های مطالبه گری گفت و شنود بسیج دانشجویی فارس ، دانشجویان به بررسی سلسله مسائلی نظیر مشاغل زنان، کمبود آب شرب، کشاورزی در روستا های استان فارس و مخالفت با نحوه اجرای طرح انتزاع وزارت بازرگانی مطرح کردند. 

روح الله نجابت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس در پاسخ به سؤالات دانشجویان با تاکید بر ضرورت پیگیرے معضل هاے مردمے بیان کرد :
حضور بین مردم حل کننده مسئله است .
یکے از مهم ترین اتفاق هایے که باید ایجاد شود ارتباط و دیدار با مردم است.


وے در ادامه اظهار کرد :
بین مردم رفتن عملا نمی‌شود مسئله اے را حل کرد. حضور بین مردم مقدمه فهم اشکال مسئله و  حضور بین مردم باعث  حل مسئله مردم می‌شود. 

نماینده مردم شیراز گفت :
ما پیگیرے را در شهرڪ صنعتے آغاز کردیم 
مشکل قطع شدن برق شهرڪ صنعتے را نظارت کرده و نامه اے تنظیم شده صرفا جهت قطعے برق  به رئیس مجلس شوراے اسلامے ارسال کرده ایم .

نجابت در موضوع اشتغال زنان  تصریح کرد : در سطح قانون گذارے و تسهیل شدن مجوز چه غیر مجوز چه مرد چه زن با وسواس و دقت دنبال کرده و بتوانیم به مردم کمڪ کنیم.تحول کار نو در موضوع اشتغال زنان سرپرست خانوار خوب است اما بر پنج محور گردشگرے ،نظارت ،تولید مناطق محروم و ارتباط با مردم  جز اولویت هاے ما بوده است.

وے افزود : وظیفه ما حمایت از مردم است. تکالیف قانونے کسانے که باید کارے را انجام دهند .با توجه به نظارت هاے شده در مسائل سعے داریم آن هارا پیگیرے و دستگاه اجرایے آن هارا اجرا کنند.تحول در کار نو خوب است. ما نماینده هستیم وظیفه ما این است که بانوان سرپرست خانوار و ... نظارت و پیگیرے کرده و  مشکلات را برطرف کنیم.

روح الله نجابت وتشریح کرد:
 پنج اولویت داریم ،اولین موضوع؛ بحث مناطق روستایے و محرومے شیراز
طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب : (نماینده باید صدایش به مردم برسد) 
اولویت دوم پیگیری تولید و کسب و کار دانش بنیان و صنعتی است.
اولویت سوم گردشگرے است.

وی اظهار کرد :
فارس  این ظرفیت را در حوزه گردشگرے دارد و اگر در عرصه گردشگرے مفید عمل کند بی‌ نیاز از عرصه هاے دیگر می‌شود. نقش ارتباط با مردم بسیار مهم است 
این که هم ما با مردم در ارتباط باشیم هم راهے تسهیل براے ارتباط با مردم باشد
پاسخگویے  به مردم را اولویت  قرار مے دهیم و نظارت و قانون گزارے مے کنیم.
با هماهنگے مرکز پژوهش ها نامه هاے نظارتے براے وزرا ایجاد و موضوعات  را پیگیرے کردیم.


نجابت درباره آب شرب و کشاورزی روستا های استان افزود:
بخش رحمت آباد در آب شرب مشکل دارند و روستایے  ما پیگیرے کردیم روستاے شول بود.
 جلساتی برگزار شد و با وزیر نیرو صحبت شده است  و اقدام به اجرا که مشکلات حوزه آب را برطرف کنند.
با استاندار جلسات گذاشتیم و طبق جمع بندے  موضوع را پیگیری  میکنیم. در عرصه کشاورزی تقریبا در شهرستان شیراز کشاورزے کم و محدود شده است  و حلقه هاے چاه مربوط به باغ شهرهایے که در شیراز و اطراف قرار  گرفته شده درحال پیگیری است.
نام:
ایمیل:
* نظر: