آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۳
به همت بسیج دانشجویی صورت گرفت؛
لیگ مناظره و سخنرانی توسط بسیج دانشجویی استان فارس در شیراز برگزار شد.


برگزاری لیگ مناظره و سخنرانی در فارس
به گزارش خبرگزاری تنویر، لیگ مناظره و سخنرانی توسط بسیج دانشجویی استان فارس با حضور دانشجویان در شیراز برگزار شد. 


سعید یوسفی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس در مراسم افتتاحیه این برنامه اظهار داشت: دانشجویان مطالبه گر و انقلابی، عامل تحرک و پویایی دستگاه های اجرایی خواهند بود.
وی افزود: امروز پیشرفت نظام و انقلاب اسلامی در گرو تحرک و تحول در دستگاه های اجرایی کشور است.

یوسفی با بیان اینکه لیگ مناظره و سخنرانی بسیج دانشجویی استان فارس پس از چندسال تعطیلی به دلیل شرایط کرونا و به همت قرارگاه رسانه ای شهید دیالمه بسسج دانشجویی استان مجددا از سرگرفته شده است اضافه کرد: این برنامه بزرگ، محلی برای تربیت دانشجویان مطالبه گر و سخنوران انقلاب اسلامی بوده که صدای مطالبات به حق دانشجویان را به گوش مسئولان خواهند رساند.

وی با اشاره به  اهداف قرارگاه رسانه ای شهید دیالمه گفت: قرارگاه رسانه ای شهیددیالمه بسیج دانشجویی استان فارس  یک قرارگاه تخصصی مطالبه گری رسانه ای با هدف مطالبه گری و پر کردن خلاء های رسانه ای در مطالبه گری تاسیس شده و بال جریان سازی رسانه ای بسیج دانشجویی است. 

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس از برگزاری دوره های آتی لیگ مناظره و سخنرانی در دانشگاه‌های این استان توسط بسیج دانشجویی خبر داد و تصریح کرد: دوره فعلی نخستین  دوره بعد از بهبود نسبی و پایداری شرایط کرونا بوده و دوره های آتی لیگ مناظره و سخنرانی بسیج دانشجویی با هدف تربیت راویان مطالبات مردم و جهادگران تبیین در دانشگاه‌های این استان به زودی و با شرکت بیشتر دانشجویان و رونق هر چه بیشتر برگزار می شود. 

یوسفی ادامه داد: برگزیدگان این لیگ ضمن معرفی به دوره های کشوری در کارگروه های تخصصی مطالبه گری فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/
برگزاری لیگ مناظره و سخنرانی در فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: