آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱
اعتماد عمومی ، ثروت باد آورده این مردم نیست.

رهبر معظم انقلاب : «هر جا کارآمدی نباشد ، مشروعیت از بین می رود.»

جناب آقای مهندس اسدی
شهردار محترم کلان شهر شیراز

 پیرو خبر بازداشت تعدادی از مدیران و کارشناسان سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز و همچنین مسابقه دو و میدانی نابه‌هنجار و ساختارشکن به مناسبت روز شیراز ، به عنوان جنبش دانشجویی بر خود لازم می‌دانیم موارد ذیل را متذکر شویم.

آقای مهندس! همان طور که جنابتان ، با جرأت خود را کارشناس پول در آوردن خطاب می نمایید ، با همان جرأت بر عملکرد مجموعه تحت امرتان نظارت دقیق داشته باشید تا ختم به بازداشت نگردد. اعتماد عمومی ، ثروت باد آورده این مردم نیست. راهکارهای کارآمد اقتصادی برای رونق داشتن پروژه ها امری ضروری است اما یادتان باشد این همه وظیفه شهردار شیراز نمی باشد و انتصابات شایسته و نظارت بر عملکرد و جلوگیری از رخداد فساد قطعا از دیگر وظایف شهردار می باشد.

از آن جا که در مسئله ناهنجاری نوجوانان اسکیت سوار ، شهرداری وقت اذعان داشت از لوگو شهرداری سوء استفاده شده ، در جریان مسابقه دو و میدانی اخیر نیز سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با همان مدعا ، ابراز برائت نموده است! این در حالی است که طبق ادعای رئیس هیئت دو و میدانی استان ، جلسات هماهنگی این برنامه با حضور نماینده شهرداری شیراز قبلا برگزار گردیده است.

بدیهیست اثبات ادعای فوق ، توأمان با انتشار نامه‌نگاری های صورت گرفته در زمان قبل از برگزاری و همچنین تنظیم شکایت علیه برگزارکنندگان آن برنامه تحت عنوان جعل و سوء استفاده از جایگاه شهرداری شیراز می باشد. درصورت عدم انتشار موارد فوق ، به معنای تأیید مشارکت آن سازمان در برنامه مذکور است.

علی‌ایّ‌حال ؛
وقوع آسیب در برنامه‌ریزی در هر سازمانی ، مؤید کوته‌نظری و عدم وجود عمق دید و تخصص فرهنگی است. لذا ضرورت استفاده از جامعه نخبگانی با سابقه ، در سطح برنامه‌ریزی فرهنگی کاملا مشهود است.

وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِينَ

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز 
بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی شیراز 
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان فارس
بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی استان فارس 
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز 
بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شیراز 
بسیج دانشجویی دانشگاه فنی باهنر شیراز 
بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی شیراز
بسیج دانشجویی دانشگاه‌های غیرانتفاعی شیراز
جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
انجمن اسلامی مستقل دانشگاه علوم پزشکی شیراز
ستاد یادواره شهدا دانشگاه علوم پزشکی شیراز
مجمع یادواره شهدا دانشجویان دانشگاه شیراز
نام:
ایمیل:
* نظر: