آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶
دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه:
دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه با بیان اینکه روش جبهه باطل، اختلاف افکنی است گفت: باید وحدت را به عنوان یک اصل همیشگی مدنظر قرار داد.
به گزارش تنویر دانشجویی، سردار حمید بزم شاهی اصفهانی دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه  امروز ضمن بازدید از مجموعه بسیج دانشجویی استان فارس، در جمع مسئولان و جانشینان خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه های شهر شیراز حضور یافت و با تاکید بر حفظ وحدت اظهار داشت: وحدت کلمه، مبانی بسیار قوی در فرهنگ تشیع دارد و باید درک کنیم که در چه میدان و دنیایی قرار گرفته ایم.

وی با بیان اینکه اختلافات قومی و قبیله ای به کشور ضربه می زند افزود: دشمن به دنبال ایجاد فتنه در کشور است از این رو باید وحدت را به عنوان یک اصل همیشگی مدنظر قرار داد.

دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جبهه حق و باطل  هرکدام روش، قواعد و اهداف خاص خود را دارند اضافه کرد: بین این دو جبهه تنازع وجود دارد اما پیروزی از آن جبهه حق است.

بزم شاهی اصفهانی با بیان اینکه روش جبهه باطل، اختلاف افکنی بوده و به دنبال چپاول و فردگرایی است ادامه داد: دشمن به دنبال نابودی مکتب اصیل اسلامی بوده و حتی حقوق بشر را تعریف می کند که با هوشیاری فتنه هایشان خنثی کنیم.

وی تصریح کرد: جبهه حق راهبرد وحدت را دارد و استراتژی اساسی این جبهه ایجاد وحدت است.

دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه گفت: قدرت ایران اسلامی ناشی از وجود رهبری با درایت و مرهون ایثار مردمی است که ظرفیت و شایستگی تشکیل یک حکومت اسلامی را در درون خود ایجاد کرده‌اند.

بزم شاهی اضافه کرد: باید درخصوص مسئولیت‌های خود در دفاع از اصل ولایت، دقت و تلاش کنیم تا آن را در جامعه ترویج دهیم.

در این نشست که با پرسش و پاسخ نیز همراه بود، سردار بزم شاهی اصفهانی به سوالات مسئولان و جانشینان خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه های شهر شیراز پاسخ داد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: