آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۳۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
بسم الله القاصم الجبارین 
 
قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ(برائت/14) 

دشمنان دین خدا همواره دست به جنایت های گوناگونی زده اند که برای هر کدام بهای خاص خود را داده و این سنت الهی در عذاب اقوام ظالم در طول تاریخ بوده و هست.

این روزها نیز رژیم کودک کش و تروریستی صهیونیستی با چراغ سبز حامیان ناپاکش یعنی امریکا و انگلستان و آلمان و فرانسه گام تازه ای در از میان برداشتن نسل فلسطینی برداشته است و در آخرین جنایتش روی همه ستمگران تاریخ را سفید کرده و زنان و کودکان و سالمندان پناه برده به بیمارستان در غزه را به شهادت رسانده است.

بار دیگر دشمنان پلید و جنایت کار، با حمایت استکبار جهانی بخصوص شیطان بزرگ، از آستین رژیم غاصب و خبیث به خون مظلومان فلسطینی، کودکان و زنان و به پناه آمدگان در محل امن بیمارستان آغشته شد و چهره سفاک و رفتار بدتر از حیوان خود را در این نسل کشی، به مردم عالم نشان داد و دل امام عصر اروحنافداه و امام المسلمین و انسان های آزاده جهان را غمگین و آزرده کرد.

این رژیم سفاک و کودک کش، با حمله وحشیانه خود به بیمارستان المعمدانی که پناهگاه زنان و کودکان مجروح و مظلوم غزه بود، آخرین میخ ها را بر تابوت نحس خود زد و این وعده حق الهی است که "فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَیْکُمْ عِبَادًا لَّنَا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّیَارِوَکَانَ وَعْدًا مَّفْعُولًا" هنگامی که نخستین وعده فرارسد، گروهی از بندگان پیکارجویِ خود را بر ضدّ شما برمی‌انگیزیم تا (شما را سخت در هم کوبند و حتّی برای به دست آوردن مجرمان)، درون خانه ها را جستجو کنند. و این وعده ای است قطعی.

قطعا نتیجه این جنایت ددمنشانه و بی سابقه، چیزی جز نابودی زودتر از موعد صهیونیست های خبیث نخواهد بود .
ا
لبته که مجاهدت مجاهدان راه خدا بنا بر وعده الهی به عذاب دشمنان منجر می شود اما دیدن این صحنه های دلخراش و جنایت های هولناک و به دور از روح بشری، دل های همه امت ها و مردمان آزادی خواه دنیا را به درد می آورد و بدون تردید همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، با تمام شدن صبر جوانان مقاومت، به عاملان این رنج ها پاسخ کوبنده ای داده خواهد شد زیرا این تعبیر قرآن است که اگر در میدان مبارزه حاضر شوید، عذاب ستمگران نیز زودتر محقق می شود.

شورای تبیین بسیج دانشجویی زرقان
نام:
ایمیل:
* نظر: