آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۳۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
بسم الله الرحمن الرحیم 

قال الله الحکیم فی الکتاب المبین: «وَ لا تَهِنوا وَ لا تَحزَنوا وَ اَنتُمُ الاَعلَونَ اِن کُنتُم مُؤمِنین

حمله به بیمارستان المعمدانی در غزه را محکوم می کنیم.

ندای مظلومیت و اقتدار ملت فلسطین، این بار در بیمارستان المعمدانی طنین انداز شد و جنایتی دیگر بر سیاهه جنایات دشمنان اسلام و مسلمین جهان افزود.

شهادت و زخمی شدن جمعی از مردم مسلمان فلسطین در این حمله تروریستی وحشیانه را به همه مردم مسلمانان جهان تسلیت عرض می نمایم.

تجربه نشان می دهد دشمنان اسلام و مسلمین جهان، انتقام استیصال و به سنگ خوردن تیرهایشان در ایجاد انشقاق در صفوف متحد اسلام و پیشرفت مسلمانان را با خشونت و ترور می‌گیرند.

این روزها نیز رژیم کودک کش و تروریستی صهیونیستی با چراغ سبز حامیان ناپاکش یعنی امریکا و انگلستان و آلمان و فرانسه گام تازه ای در از میان برداشتن نسل فلسطینی برداشته است و در آخرین جنایتش روی همه ستمگران تاریخ را سفید کرده و زنان و کودکان و سالمندان پناه برده به بیمارستان در غزه را به شهادت رسانده است.

حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی ضمن محکومیت جنایت های اخیر رژیم خونخوار و ناپاک صهیونیستی، بار دیگر از همه آزادی خواهان جهان و با ناامیدی کامل از سازمان های حقوق بشری، می خواهد که هر اقدامی را برای پایان دادن به  نسل کشی اخیر از سوی اسرائیل جعلی انجام دهند.

سیاست ورزی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی
نام:
ایمیل:
* نظر: