آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۳۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
بسم الله الرحمن الرحیم

 وأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٖ وَمِن رِّبَاطِ ٱلۡخَيۡلِ تُرۡهِبُونَ بِهِۦ عَدُوَّ ٱللَّهِ وَعَدُوَّكُمۡ وَءَاخَرِينَ مِن دُونِهِمۡ لَا تَعۡلَمُونَهُمُ ٱللَّهُ يَعۡلَمُهُمۡۚ وَمَا تُنفِقُواْ مِن شَيۡءٖ فِي سَبِيلِ ٱللَّهِ يُوَفَّ إِلَيۡكُمۡ وَأَنتُمۡ لَا تُظۡلَمُونَ.

رژیم کودک کش صهیونیست که شکی نیست که در وهلهٔ نخست چنین لقبی ریشه در واقعیات عینی و میدانی جنایات رژیم صهیونیستی علیه کودکان دارد که طبق آمار های رسمی منتشر شده  از سال ۲۰۰۸ به این سو، دست‌کم ۳۳ هزار کودک فلسطینی در حملات صهیونیست‌ها جان باختند و حال، جامعه بشری نظاره گر ظلم وارده صهیونیست به غزه و کودکان و مردمان بی دفاع آنان است.

پس از ضربات دردناک مجاهدان فلسطینی در طوفان القصی رژیم کودک­ کش صهیونیستی از یک سو دیوانه­ وار و به تصور جبران شکست غیرقابل ترمیم خود، حملات کور، وحشیانه و شبانه­ روزی با اقسام سلاح­ های ممنوعه و نامتعارف از جمله بمب­ های فسفری، خانه­ های فلسطینیان را بر سر زنان و کودکان و سالخوردگان نوار غزه تخریب کرد.

این بار فاجعه ای بزرگ تر و حمله به بیمارستان المعمدانی  و به شهادت رسیدن خیل عظیمی از مردم بی گناه  ومظلوم غیر نظامی که بیشتر آنها کودکان و زنان بودند توسط رژیم غاصب صهیونیستی بمباران شد.

در میدان جنگ حفظ امنیت و سلامت کادر درمان در همه میدان ها برای همه طرف های درگیر امری ضروری است، اما این موضوع توسط رژیم صهیونیست نقض شده و فاجعه بهداشتی و درمانی را به بار آورده است، و ما شاهد حملات بی رحمانه این رژیم به مردم آسیب دیده غزه هستیم.

سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای باید نسبت به قتل‌عام و نسل‌کشی مردم مظلوم فلسطین و اجرای آوارگی اجباری زیر بار کشتار، تروریسم و کشتار، اقدام فوری انجام دهند.

 رژیم غاصب جان خود و جان فرزندان خویش را قربانی می دهند اما سکوت و بی تفاوتی جهانی، غفلت و بی طرفی کشورهای مسلمان در قبال رنجها و مصیبت های روز افزون سرزمین فلسطین مایه شرم است که بر علیه ادعاهای بشر دوستانه و برادری انسانی و اسلامی اشاعه شده از سوی قدرت های نیرومند منطقوی و جهانی،سازمان ملل متحد و نهادهای حقوق بشر ابراز می شود.

رهبر انقلاب: در قضیّه‌ی فلسطین، آنچه که جلوی چشم همه‌ی دنیا است جنایتِ نسل‌کشیِ رژیمِ غاصب است... مراکز پُرجمعیّت را انتخاب میکنند و میزنند. چند هزار تا حالا کشته دادند فلسطینی‌ها در غزّه، در همین چند روز! ... دولتِ غاصبِ رژیمِ صهیونیستیِ امروز قطعاً باید محاکمه بشود. 

مقاومت تنها راه مقابله با رژیم جنایتکار اسرائیل است و گروه‌های مقاومت در نهایت آمادگی و توان از آرمان فلسطین تا تحقق آزادی کامل فلسطین تاریخی از بحر تا نهر دفاع خواهند کرد.

محور مقاومت با استعانت از روح شهدای مقاومت به ویژه بزرگ مرد  مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی سرزمین فلسطین را از چنگال رژیم کودک کش صهیونیست آزاد خواهد کرد.

خون مجاهدان و جان برکفان جبهه مقاومت اسلامی زوال بیش از پیش نظام سلطه و استکبار جهانی را به همراه خواهد داشت و براین باوریم که با ظهور دولت جهانی حضرت صاحب الامر(عج) تقاص جنایات خونین و ننگین اصحاب الشیطان و مثلث شوم عبری غربی عربی گرفته خواهد شد.... أَلَيْسَ الصُّبْحُ بِقَرِيبٍ ؟»
بی تردید دیری نخواهد پایید که ندای لا اله الا الله و محمدا رسول الله بر فراز جهان  طنین بیاندازد و به یاری حضرت حق  و هدایت حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه)، و فرماندهی نایب پاک و عارفش رهبر معظم انقلاب اسلامی،  حضرت آیت‌الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) مقدمات ظهور منجی عالم بشریت فراهم گردد. 

این وعده الهی است.

بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و کشاورزی فسا طینیان با ابتناء به وعده‌های الهی و باور به اینکه ظلم پایدار نخواهد ماند و رژیم ظالم صهیونیستی سرنوشتی جز نابودی نخواهد داشت،
 با  محکوم کردن این جنایت‌ها از متولیان امر به ویژه دستگاه‌های بین‌المللی و سازمان بهداشت جهانی می‌خواهد که در این خصوص وارد عمل شده و در راستای مقابله با این نسل کشی‌ها و قتل و کشتار مردم بی گناه فلسطین  اقدام کنند.

(وَسَيَعلَمُ الَّذينَ ظَلَموا أَيَّ مُنقَلَبٍ يَنقَلِبونَ)

بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و کشاورزی فسا
نام:
ایمیل:
* نظر: