آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵
قاسم محمدی مدیر پژوهش و فناوری ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در  جمع نخبگان علمی بسیج دانشجویی با که با حضور سردار عیسایی معاون دانش و پزوهش ستاد کل سپاه برگزار گردید با اشاره به ضرورت طرح مباحث علمی جهت رسیدن به ایران مقتدر و پایدار گفت: بسیج دانشجویی و دانشجویان علمی با نقش خود می توانند این مسیر راه همچنان مقتدر و به جلو هدایت کنند.

مدیر علمی بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به نقش علمی بسیج در دانشگاه‌ها گفت: هم اکنون بسیج دانشجویی دارای ۵ مرکز تحقیقاتی می باشد که در زمینه‌های نوآوری و فناوری جزو پیشگامان حوزه علمی در دانشگاه‌ها به حساب می‌آید.

 وی در ادامه افزود: بسیج دانشجویی در راستای ماموریت‌های خود بالغ بر ۴ هزار نفر از دانشجویان را در اردوهای تخصصی بازدید از مراکز علمی داشته است.

  قاسم محمدی تاکید کرد: در جهت ارتباط بین دانشگاه و صنعت سه رویداد در استان فارس برگزار گردید که دو رویداد استانی و یک رویداد کشوری در این جهت برگزار شده است و در سال آینده نیز در حوزه ی آبزیان پیش بینی شده است.

 مدیر علمی بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به لزوم انتقال تجربه از اساتید به دانشجویان بالغ بر ۱۰۰ جلسه انتقال تجربه برگزار گردیده است.

 وی در پایان گفت: امید است که با تلاش و دانشجویان عزیز و حمایت‌های ویژه بسیج دانشجویی بتوانیم عرصه‌های پیشرفت علمی را همچون گذشته درنوردیم.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: