شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۱۷:۰۰
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
فرمانده سپاه ناحیه لارستان:
این آلاله خوش نام دفاع مقدس پس از برگزاری مراسمات استقبال و تشییع در نقاط مختلف،میهمان بخش صحرای باغ خواهد شد و در عمادشهر تدفین می شود.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، سرهنگ پاسدار عیسی افسری فرمانده سپاه ناحیه لارستان با اعلام این خبر گفت: از چهارشنبه ۶ تا جمعه ۸ دیماه و همزمان با ایام سوگواری وفات حضرت ام البنین(س) ، لارستان، بارِدیگر میزبان یک شهید گمنام دفاع مقدس خواهد بود.
سرهنگ افسری در ادامه به برنامه های اجرایی مراسم استقبال،تشییع و تدفین این میهمان تازه اشاره کرد و اظهار داشت: چهارشنبه ۶ دیماه از ساعت ۱۶بعدازظهر تا ۱۹شب، دو روستای زاهد محمود و هرمود عباسی بخش مرکزی لارستان میزبان شهید گمنام خواهند بود و سپس از ساعت ۲۱، سوگواران هیئت سدرة المنتهی مسکن مهر لار از حضور این شهید فیض خواهند برد و از ساعت ۲۲ تا ۲۳، پیکر مطهر شهید در معراج شهدای گلزار مطهر شهدای لار قرار خواهد گرفت.
فرمانده سپاه ناحیه لارستان افزود:صبح روز پنج شنبه ۷ دیماه مراسم تکریم از مادران و همسران شهدا در حضور این آلاله گمنام دفاع مقدس در گلزار شهدای لار برگزار می شود و بعد از ظهر از ساعت ۱۵:۳۰، مردم روستای بائن از این شهید استقبال می نمایند و در ادامه از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲:۳۰ پیکر مطهر،میهمان یادواره شهدای محله کوی گاله و‌ سپس هیئت زینبیون مسجد علی بن ابی طالب(ع) لار بوده و درنهایت از ساعت ۲۲:۳۰ تا ۲۳:۳۰ در معراج گلزار شهدای لار قرار خواهد گرفت.
وی تصریح کرد:صبح جمعه ۸ دیماه، رایحه خوش شهید گمنام در بخش صحرای باغ لارستان خواهد پیچید و سپس از ساعت ۱۴ تا ۱۷ مراسم تشییع و تدفین این شهید خوش نام در عمادشهر بخش صحرای باغ برگزار می گردد.
نام:
ایمیل:
* نظر: