شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۲۱:۰۰
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
در ارتباط برخط با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران صورت گرفت
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان ،آیین افتتاحیه طرح های عمرانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان، روز جمعه با حضور امام جمعه محترم شهر لار، فرماندار فرمانداری ویژه،فرماندهی،مسئولین حفاظت و دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه لارستان و جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان و جمعی دیگر از مسئولین،خیرین، معتمدین،پاسداران و بسیجیان و مدیر، اعضای کادر و انجمن اولیاء و مربیان مدرسه تمدن سازان در کانون فرهنگی جوانان بسیج لار(مدرسه تمدن سازان) به صورت ارتباط برخط با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
سرهنگ افسری فرمانده سپاه ناحیه لارستان در گزارش ویدئوکنفرانسی که محضر فرمانده کل سپاه پاسداران، فرمانده سپاه فجر استان، استاندار فارس و دیگر فرماندهان و مسئولان استانی و شهرستانی ارائه نمود گفت: امروز طرح های مختلفی اعم از عمرانی، محرومیت زدایی،فرهنگی هنری، ورزشی، آموزشی و درمانی در سطح لارستان افتتاح خواهد شد.
وی افزود: سازه های ساخته شده در مجموعه ۷ هکتاری شهدای گمنام لارستان اعم از کانون فرهنگی جوانان بسیج، مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج، حسینیه و متعلقات، سه سالن ورزشی و یک زمین چمن مصنوعی در مجموع با ۸ هزار مترمربع اعیان ساخته شده که ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار آن توسط خیرین تامین شده است.
افسری ادامه داد: طرح های آماده افتتاح در سطح شهرستان اعم از ۴ سوله ورزشی و یک ساختمان آسایشگاه سربازی با ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع اعیان است که با مساعدت ۱۰ میلیارد ریالی خیرین انجام شده است.
وی تصریح کرد: طرح های حوزه محرومیت زدایی شامل احداث یک باب منزل محرومین ، بهره برداری از یک فقره راه روستایی به طول پنج کیلومتر و ۲ فقره جاده بین مزارع در مجموع به طول چهار کیلومتر و مرمت، تعویض و بهره برداری از ۲ طرح خط انتقال آب روستایی در مجموع به طول ۲ کیلومتر است که ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از آن بهره مند خواهند شد.
فرمانده سپاه لارستان به طرح های دردست ساخت این ناحیه مقاومت نیز اشاره کرد و اظهار داشت: دو طرح مسکن ۴۰ واحدی شخصی ساز و ۲۳ واحدی سازمانی به ترتیب با ۴۰ و ۱۰ درصد پیشرفت در حال ساخت است.
افسری در پایان اضافه کرد: یک واحد درمانگاه تخصصی با مشارکت موسسه درمان بسیج که اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی اولیه آن توسط خیر نیک اندیش تامین شده و به زودی کار ساخت آن آغاز می شود.



نام:
ایمیل:
* نظر: