شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۰۵:۵۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۱۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲
به مناسبت دهه مبارک فجر
بسیجیان مسجد امام حسین (ع) جهرم، به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مسیر از مسجد تا گلزار شهدای رضوان را رکاب زدند.
به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان جهرم، دوازدهمین همایش دوچرخه سواری بسیجیان مسجد امام حسین(ع) جهرم به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، جمعه عصر مصادف با بیستم بهمن ماه، برگزار شد.

 مسعود گواهیان، فرمانده پایگاه نمونه کشوری امام حسین (ع) در حاشیه برگزاری این همایش اظهار داشت: یکی از برنامه های مفرحی که می توان نوجوانان را جذب مسجد نمود اجرای برنامه‌های متنوع ورزشی است. 

وی ضمن تشکر از فرماندهی سپاه شهرستان، حوزه مقاومت صاحب آلزمان(عج)، قسمت فرهنگی تیپ ۳۳هوابرد، راهنمایی رانندگی، اورژانس و تمام دست اندرکاران اجرای این برنامه، بیان داشت: مسیر این همایش  از مسجد امام حسین‹ع› تا گلزار شهدای رضوان بود که در پایان بین همه دوچرخه سواران قرعه کشی و جوایز نفیسی به شرکت کنندگان اهدا شد.

مسعودگواهیان در پایان ضمن تبریک فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب و دعوت از عموم مردم شریف شهرستان جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن، گفت: بسیجیان مسجد امام حسین (ع) در پایان این همایش با حضور بر قبور مطهر شهدای انقلاب شهر جهرم، یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: