شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۰۵:۲۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۱۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
با حمایت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه جهرم
به همت بسیج سازندگی سپاه جهرم و با حضور فرمانده سپاه این شهرستان دو کارگاه خیاطی با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد ریال، در دهه فجر انقلاب، افتتاح گردید.
به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان جهرم، دو کارگاه خیاطی پایگاههای مقاومت کوثر و صالحین از حوزه مقاومت بسیج الزهرا(س)، با هدف ایجاد اشتغال و کسب مهارت و حمایت از بانوان سرپرست خانوار با حضور سرهنگ ناصر طالبی فرمانده سپاه جهرم و سرهنگ مصطفی نورزاد مسئول بسیج سازندگی و سرکار خانم یزدانبخش فرمانده حوزه مقاومت بسیج الزهرا (س) ۲۱ بهمن ماه، افتتاح گردید.

سرهنگ مصطفی نورزاد در آئین این افتتاحیه، اظهار داشت: کارگاه خیاطی پایگاههای مقاومت  کوثر و صالحین با ظرفیت بیش از ۲۰ نفر اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم  با حمایت و پشتیبانی قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و بسیج سازندگی سپاه شهرستان جهرم به تجهیزات مورد نیاز خیاطی از قبیل چرخ میاندوز و راسته دوز، اتو، قیچی برقی، سر زن، میز و ... مجهز شدند.

وی افزود: اشتغالزایی و حمایت از کارآفرینان محله و کاهش آسیب های اجتماعی از اولویت های اصلی بسیج سازندگی در احداث و تجهیز این دو کارگاه می باشد و در آینده نزدیک چند کارگاه اشتغالزایی دیگر نیز افتتاح خواهد گردید.
نام:
ایمیل:
* نظر: