کد خبر: ۱۴۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۴
نشست هم انديشي اعضاء هيئت علمي دانشگاه پيام نور شيراز با موضوع بررسي مسايل آموزشي و پژوهشي برگزار شد.
به گزارش بسیج اساتید فارس،در آستانه شروع سال تحصيلي جديد، اولين نشست هم انديشي رييس جديد و اعضاء هيئت علمي دانشگاه پيام نور شيراز با موضوع بررسي مسايل آموزشي و پژوهشي و همچنين جايگاه دانشگاه پيام نور و موفقيت هاي اخير اين دانشگاه در بين دانشگاههاي وزارت علوم تحقيقات و فناوري، برگزار شد.

در اين نشست دكتر توللي مسئول امور جاري دانشگاه پيام نور شيراز، تقويت همكاري بين اعضاء هيئت علمي دانشگاه را خواستار شد و همكاري بين اعضاء علمي دانشگاه را مهمترين عنصر ارتقاء سطح آموزشي و پژوهشي دانشگاه دانست. 

وي گفت: بايد زيرساخت هاي بهبود وضعيت علمي، آموزشي، پژوهشي و فرهنگي دانشگاه را شناسايي كرد و با همكاري و همدلي و احساس مسئوليت در جهت اهداف متعالي دانشگاه گام برداشت.

توللي همچنين اضافه كرد: اعضاء هيئت علمي دانشگاه بايد رسالت واقعي خويش را شناخته و علاوه بر آموزش، تحقيق و پژوهش نسبت به معرفي توانمنديهاي دانشگاه به مردم و جامعه تلاش مضاعف كنند.

مسئول امور جاري دانشگاه پيام نور شيراز با بيان توانمندي هاي دانشجويان دانشگاه پيام نور شيراز كه بخش بزرگي از جامعه دانشجويي استان را تشكيل مي دهند، گفت: بايد پتانسيل ها و امكانات لازم در بخش هاي مختلف به ويژه تجهيز آزمايشگاه ها و كارگاه ها سريعا انجام شود تا زمينه فعاليت هاي پژوهشي دانشجويان بيش از پيش فراهم گردد.

توللي با اعلام آمادگي همه بخش هاي دانشگاه در آغاز سال تحصيلي جديد و استقبال از دانشجويان جديدالورود افزود: اميد است با همت اعضاي هيات علمي و كاركنان دانشگاه و با ارايه طرح و برنامه هاي مناسب، زمينه گسترش ارايه خدمات آموزشي، فرهنگي و پژوهشي به دانشجويان به نحو مطلوب انجام پذيرد.

در پايان حاضرين در اين نشست ضمن طرح سئوالات مختلف به بحث و تبادل نظر در خصوص موضوع نشست پرداختند.

شايان ذكر است در حاشيه اين نشست حسين توللي مسئول امور جاري دانشگاه پيام نور شيراز با اهداء لوح سپاس از خدمات شايسته دكتر حسام الدين رمضاني، رييس پيشين اين دانشگاه تقدير و تشكر كرد.
انتهای پیام 224224
نام:
ایمیل:
* نظر: