کد خبر: ۱۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۸
به همت حوزه مقاومت بسيج عشايري امام سجاد (ع) در منطقه ييلاقي عشايري برگزار شد.



 

 




 به گزارش بسیج عشایر فارس؛ به همت حوزه مقاومت بسيج عشايري امام سجاد (ع) اولين يادواره چهار کبوتر خونين بال تيره گله زن طايفه عمله در منطقه ييلاقي عشايري اين حوزه در مهديه چهارده معصوم روستاي حاجي آباد بخش  سده اقليد برگزار شد.

 اين يادواره با حضور بخشدار بخش سده، مسئولين محلي، فرمانده و مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عشاير فارس وخانواده معزز شهدا ء و بسيجيان برگزار شد.

 در اين مراسم معنوي سرهنگ بهروز صادقي گفت: شهداي جنگ تحميلي ما ادامه دهنده راه شهداي کربلا بودند. الان ما بايد فکر کنيم بعد از شهدا چه کار کرده ايم، بياييم و بررسي کنيم که وظيفه اصلي ما در قبال شهداي عزيز که با نثار جانشان از دين و نظام و رهبري دفاع کردند چه بوده است. وي افزود يکي از شاخصه هاي اصلي شهدا معرفت وعاشق بودن است، معرفت يعني شناخت امام زمان خودشان و پيروي از قرآن و رهبري و راه حق و بصيرت و تشخيص حق از باطل است،  ما نيز بياييم معرفت نسبت به ائمه و... پيدا کنيم و راه شهدا را ادامه دهيم.

 "حجت السلام بحريني" نماينده ولي فقيه در سپاه عشاير گفت: کمال انسان در اين است که آنچه خدا دارد، دارا شود و شهيد چنين است، شهيد زنده است و حيات ابدي دارد و يکي از نام هاي خداست، راه شهداء اين است که ما شهدا را فراموش نکنيم و ادامه دهنده راه آنها باشيم در ادامه يکي از مداحان اهل بيت مداحي نمود و در پايان اين مراسم با اهدا لوح از خانواده شهيدان سيروس اميرزادگان، همراه بازيار، جهانزير اميني وزاهد رحيمي تجليل بعمل آمد.

پایان خبر/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: