کد خبر: ۱۵۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۷
از کتاب «خنیاگران عشق» نوشته موسی هنرپیشه از جانبازان شیمیایی هشت سال دفاع مقدس در لامرد رونمایی شد.
به گزارش بسیج اساتید فارس به نقل از خبرگزاری فارس, نویسنده کتاب خنیاگران عشق صبح امروز در مراسم رونمایی از این کتاب که در دبیرستان شهید آیت‌الله بهشتی و با حضور محمود صفری فرماندار لامرد، خانواده‌های معظم شهدا، جمعی از مسئولان ادارات و نهادهای دولتی و دانش‌آموزان شهر لامرد برگزار شد، اظهار داشت: هدف از انتشار کتاب خنیاگران عشق که حاوی متن کامل وصیت‌نامه شهیدان دانش‌آموز شهرستان لامرد بوده تنها حفظ آثار شهدا است.

موسی هنرپیشه ادامه داد: این کتاب دومین کتاب از سری مجموعه پیام خون شهیدان شهرستان لامرد است که با هدف الگوگیری نسل سوم از این اسوه‌های پایدار با همکاری مشترک واحد دانش‌آموزی ناحیه مقاومت بسیج سپاه، بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی لامرد و موسسه فرهنگی هنری فانوس وصال در 160 برگ و در قالب 2 هزار نسخه به رشته تحریر در آمده است.

این جانباز شیمیایی هشت سال دفاع مقدس خطاب به دانش‌آموزان گفت: انتظار می‌رود دانش‌آموزان هفته‌ای یک‌بار یکی از وصیت‌نامه‌های شهدای دانش‌آموز شهرستان خود را مطالعه کنند.

هنرپیشه از انتشار سه کتاب دیگر خود نیز تا پایان سال 92 خبر داد و بیان داشت: در صورت فراهم شدن مقدمات چاپ کتاب «شیفتگان خدمت» شامل وصیت‌نامه شهدای کارمند لامرد و دو کتاب دیگر سربازان وظیفه و شهدای بسیج تا پایان سال 92 در اختیار مردم شهیدپرور قرار می‌گیرد.

استاد دانشگاه‌های لامرد در همین زمینه خاطرنشان کرد: بیشترین وصیت و توصیه شهدا مربوط به دین مبین اسلام، قرآن، ولایت فقیه، انقلاب اسلامی و پدر و مادر بوده است.

به گزارش فارس، موسی هنرپیشه از جانبازان شیمیایی 70 درصد هشت سال دفاع مقدس است که تاکنون کتاب‌های بسیاری در زمینه‌های فرهنگی به ویژه هشت سال دفاع مقدس در لامرد منتشر کرده است.

وی هم‌اکنون نیز به عنوان استاد دانشگاه‌های لامرد مشغول ترویج علم و اخلاق به دانشجویان است.

نام:
ایمیل:
* نظر: