کد خبر: ۱۵۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۵
مسئول کنگره سرداران و 14 هزار و 600 شهید استان فارس گفت: ورود پیکر شهدای گمنام تلنگری برای ادامه دادن راه آنها باشد.
به گزارش بسیج عشایر فارس به نقل از خبرگزاری مهر،سردار مجتبی مینایی فرد با اشاره به ورود پیکر 10 شهید به استان فارس افزود: پیکر پاک و مطهر این 10 شهید که 9 تن از آنها گمنام هستند باید تلنگری باشد که راه آنها را ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: امروز باید جوانان را با آرمانهای شهدا و رشادتهای آنها آشنا کرد و در این راه تمامی بخشها و دستگاه ها مسئول هستند.

مسئول کنگره شهدای استان فارس تاکید کرد: شهدا با زبان دل حرف های خود را به می زنند و این ما هستیم که باید سخنان آنها را با دل و جان بشنویم و عمل کنیم.

سردار مینایی فرد گفت: ادامه دادن راه شهدا از اولویتهاست و ما باید با برگزاری یادواره ها و مراسمات مختلف یاد و خاطره آنها را برای جوانان امروز زنده نگه داریم.

وی با اشاره به اینکه پیکر شهدا از امروز به نواحی مختلف بسیج و حسینیه ها هدایت می شود تاکید کرد: پیکر پاک این 10 شهید از صبح امروز وارد شیراز شد و پس از مراسم استقبال به مساجد، حسینه ها، نواحی بسیج و ادارات هدایت می شوند.

مسئول کنگره سرداران و 14 هزار و 600 شهید استان فارس تصریح کرد: عصر پنجشنبه در حرم مطهر شاهچراغ(ع) مراسم باشکوهی برای شهدا برگزار می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: