کد خبر: ۱۵۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۱
مدیر علمی بسیج فرهنگیان تشریح کرد:
محسن نجیب زاده مدیر علمی سازمان بسیج فرهنگیان برپایی دهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان بسیجی خبرداد.
به گزارش بسیج فرهنگیان فارس؛محسن نجیب زاده برپایی دهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان بسیجی خبرداد و گفت : این جشنواره با هدف ایجاد روح پژوهشگری ،تحقیق و توانمندسازی بسیجیان در راستای جنبش نرم افزاری و تولید علم و ارتقاء سطح دانش و آگاهی فرهنگیان بسیجی در 4 محور، سبک زندگی ایرانی- اسلامی ،سند تحول بنیادی آموزش و پرورش ،پیشرفت علمی و حماسه اقتصادی برپا می شود .

نجیب زاده مدیر علمی بسیج فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار این سازمان با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز ماه مهرورزی و بهار علم و دانش اظهار داشت :در دوران هشت سال دفاع مقدس سربازان میهنمان با حضور در سنگرها و جبهه ها اقتدار و عزت کشور را حفظ کردند ،امروز هم دانش آموزان و فرهنگیان باید با حضور در سنگرهای دانش جبهه علم را بدست گرفته و عزت و اقتدار کشور را در این عرصه افزایش دهند .

وی از برپایی دهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان بسیجی  خبرداد و تصریح کرد : این جشنواره با هدف ایجاد روح پژوهشگری ،تحقیق و توانمندسازی بسیجیان در راستای جنبش نرم افزاری و تولید علم و ارتقاء سطح دانش و آگاهی فرهنگیان بسیجی در 4 محور، سبک زندگی ایرانی- اسلامی ،سند تحول بنیادی آموزش و پرورش ،پیشرفت علمی و حماسه اقتصادی برپا می شود .

مدیرعلمی پژوهشی بسیج فرهنگیان مهلت ارسال آثار را پایان آذر ماه 92 اعلام کرد و ادامه داد: علاقمندان شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را بصورت مستقیم به کانون های بسیج فرهنگیان در سطح کشور تحویل داده و یا به سایتwww.cbo.ir  مراجعه کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انشالله پژوهش های علمی جشنواره لبیکی به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی )در عرصه ی جنبش نرم افزاری و تولید علم بوده و زمینه ای مناسب برای جذب نیروهای تخصصی سازمان ، فعالیت فرهنگیان در عرصه ی تحقیقات و ارائه الگوی ممتاز بسیجی برای جامعه فرهنگی کشور را فراهم آورد .


نام:
ایمیل:
* نظر: