کد خبر: ۱۵۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۲
روزي‌طلب:
مدير كل آموزش و پرورش فارس گفت: يكي از راه‌هاي تهاجم نرم، اين بود كه نيروهاي غيرمتناسب را وارد آموزش و پرورش و مدارس كنند تا اين نيروها دانش‌آموز را به هر سمت كه مي‌خواهند بكشند.

به گزارش بسیج فرهنگیان فارس به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمدحسين روزيطلب امروز در مراسم آغاز سال تحصيلي دانشگاه فرهنگيان در شيراز، وارد كردن نيروهاي حق‌التدريس به آموزش و پرورش را گام برداشتن در چنين مسيري توصيف و اضافه كرد: متاسفانه در گذشته حدود يكهزار نيروي غيرتربيت‌يافته به واسطه حق‌التدريس بودن وارد مجموعه شدند.

روزي‌طلب با بيان اينكه مربي‌خود بايد مربا باشد، تصريح كرد: تحصيل علم بايد همواره با تهذيب نفس همراه باشد.

وي با تصريح اينكه كارنامه همه مسئولان خصوصا در بخش آموزش و پرورش با دقت مورد محاسبه قرار مي‌گيرد، گفت: فعلا كارنامه خوبي نداريم، چون بازتاب اقدامات خود را در جامعه مي‌بينم، اميدوارم عزيزاني كه با گزينش وارد دانشگاه فرهنگيان شده‌اند، خودشان به تهذيب نفس توجه داشته باشند.

مدير كل آموزش و پرورش فارس به‌جاي آوردن نماز و گرفتن روزه مستحبي را در ارتقا جايگاه الهي معلمان، بسيار تاثيرگذار دانست و گفت: معلمي جايگاه الهي دارد و اول مربي خداوند است.

روزي‌طلب همچنين گفت: سال گذشته بالغ بر يك هزار و 500 دانشجو در دانشگاه فرهنگيان فارس در شيراز، پذيرفته شده‌اند و امسال نيز همين تعداد دانشجو پذيرفته‌ايم.

وي خاطر نشان كرد: اين افراد از ابتدا به استخدام آموزش و پرورش در خواهند آمد و در رشته‌هاي و سطوح مورد نياز تحصيل كرده و مشغول خدمت مي‌شوند.

مدير كل آموزش و پرورش ايجاد دانشگاه فرهنگيان را هديه مقام معظم رهبري به اين جامعه دانست و تصريح كرد: زمينه براي تحصيل در اين دانشگاه تا سطوح دكتري، فراهم است.

نام:
ایمیل:
* نظر: