کد خبر: ۱۶۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۰
معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت: با پیگیری‌های سازمان بسیج مستضعفین، روز تأسیس دو قشر دیگر از اقشار بسیج در تقویم رسمی کشور افزوده شد.
به گزارش بسیج عشایر فارس به نقل از ایسنا، اسماعیل احمدی اظهار کرد: با پیگیری سازمان بسیج مستضعفین در شورای فرهنگ عمومی کشور، 17 اردیبهشت همزمان با سالروز فرمان تأسیس بسیج سازندگی به دستور مقام معظم رهبری به عنوان روز «بسیج سازندگی» و نیز 23 اسفند همزمان با روز شهادت شهید برونسی به عنوان روز «شهید کارگری» در تقویم رسمی کشور مصوب شد.

وی با اشاره به اقشار 22گانه بسیج تاکید کرد: در تلاش هستیم به همت مسئولان و اعضای محترم شورای فرهنگ عمومی بتوانیم 21 فروردین - شهادت شهید آوینی - را به عنوان روز بسیج هنرمندان، 14 اردیبهشت - شهادت استاد مطهری - را به نام روز بسیج فرهنگیان و 29 اردیبهشت همزمان با سالروز دیدار سران عشایر با امام راحل را به عنوان روز بسیج عشایری در تقویم کشور ثبت کنیم.

احمدی در پایان، با اشاره به ضرورت احیای ایام‌الله و آثار مناسبت‌های مذهبی در پیشبرد فرهنگ دینی در جامعه، یادآور شد: پیش از این سالروز شهادت شهید فهمیده - 8 آبان - به عنوان دانش‌آموز بسیجی، 2 آذر سالروز فرمان حضرت امام خمینی(ره) برای تشکیل بسیج دانشجویی به عنوان بسیج دانشجویی و 31 خرداد سالروز شهادت دکتر چمران به نام استاد بسیجی نامگذاری شده بود. 
نام:
ایمیل:
* نظر: