آخرین اخبار
کد خبر: ۱۶۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۲
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس:
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: برای موفقیت و رسیدن به هدف باید این سختی ها و مشکلات را تحمل کرد و قطعا با این دلسوزی فرد باعث اسان شدن سختی ها و مشکلات می شود.

سلسله جلسات هم اندیشی هیات عاشقان ولایت سازمان بسیج دانشجویی استان فارس امروز در حسینیه این سازمان با حضور مربیان و سرحلقه های طرح صالحین بسیج دانشجویی سراسر استان برگزار شد.

آرش علاءالدینی، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به سختی و مشکلات حرکت های فرهنگی و معنوی گفت: برای موفقیت و رسیدن به هدف باید این سختی ها و مشکلات را تحمل کرد و قطعا با این دلسوزی فرد باعث اسان شدن سختی ها و مشکلات می شود.

وی ادامه داد: سختی و مشقت لازمه کار های فرهنگی کار است و هر فردی که بخواهد به تعالی برسد باید سوز دل و دغدغه داشته باشد.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در پایان افزود:سلامت روح،خود سازی و تهذیب بسیار مهم است و انسان باید این سه اصل را برای رشد،بلوغ و شکوفایی خود قرار دهد.

گفتنی است سلسله جلسات هم اندیشی هیات عاشقان ولایت به صورت ماهانه با حضور مربیان حلقه صالحین بسیج دانشجویی سراسر استان به همت مدیریت تعلیمو تربیتاین سازمانبرگزار می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: