کد خبر: ۱۷۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۴
کانون بسیج مداحان;
شما مداحان مردم را به برهنه شدن در عزاداری ها دعوت نکنید و زدن خویش تشویق نکنید بلکه سعی کنید شعارهای نظام و فرهنگ انتظار را به هیات ها و اشعارتان وارد نمایید .

به گزارش خبرنگار مداحان فارس در مرودشت، این مراسم که به مناسبت بصیرت افزایی و تببین حماسه حسینی در آستانه ماه محرم  صورت گرفت بعد از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم با سخنرانی جناب سرهنگ جمالی فرمانده محترم سپاه ناحیه مرودشت ادامه یافت.

ایشان بیان نمودند: ماهیت حکومت جمهوری اسلامی ایران بر اساس نه شرقی و نه غربی است و ما بهای این شعارها را داده ایم،نمونه آن 14600 شهید استان فارس و 1200 شهید گرانقدر شهرستان مرودشت می باشد .

وی همچنین بیان نمود نباید اجازه دهیم روح امر به معروف و نهی از منکر و ایثار و شهادت در جامعه ما از بین برود .

عده ای حلال همه ی مشکلات را آمریکا میدانند . ان شاء الله در 13 آبان امسال با مشت های گره کرده شعار مرگ بر آمریکا میدهیم .

پس از ایشان حجت الاسلام شیخ اسماعیل زارع از روحانیون و اساتید حوزه و دانشگاه با بیان نکاتی اخلاقی برای مداحان فرمودند: از وقت نماز غافل نشوید و در محرم و عزاداری ها مرد و زن در یک مکان قرار نگیرند .

شما مداحان مردم را به برهنه شدن در عزاداری ها دعوت نکنید و زدن خویش تشویق نکنید بلکه سعی کنید شعارهای نظام و فرهنگ انتظار را به هیات ها و اشعارتان وارد نمایید .

ایشان همچنین از مداحان و مسئولین هیئات درخواست نمودند به جای آنکه پرچم ها و بیرق های قدیمی را در انبارهایشان نگهداری کنند آنها را به عنوان تبرک هیات به مردم و هیات هایی بدهند که نیاز دارند .

در پایان نیز برادر مهدی فاضل جو مسئول کانون بسیج مداحان مرودشت با اشاره به اینکه اولین یادواره ی شهدای مداح مرودشت در نوزدهم محرم امسال در این شهرستان برگزار میگردد، از مداحان عزیز و مردم شریف جهت تجدید میثاق با شهدا دعوت نمودند.


انتهای پیام/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: