آخرین اخبار
کد خبر: ۱۸۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۸
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس گفت: در صورت آشنایی جوانان با قرآن و آموزه های قرآنی، در برابر استکبار و ظلم ایستادگی محکمی خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ناحیه بسیج دانشجویی فارس حجت الاسلام محمد حاجی زاده در محفل انس با قرآن کریم که به همت بسیج دانشجویی فارس با همکاری بسیج اساتید و دانشکده علوم قرآنی شیراز برگزار شد، با تاکید بر تدبر در آموزه ها و مفاهیم قرآنی اظهار داشت: داشته های ما از قرآن و عترت است و از قرآن، آموزه های آن و فرهنگ و معارف اهل بیت(ره) می توان به مراتب بالای کمال رسید.

وی افزود: با انس و الفت وارتباط با قرآن، علاقه به آن و توجه و تدبر در آموزه های قرآنی می توان به کمال رسید.

مسئول نمایندگی فقیه در سپاه فجر استان فارس، مسیر قرآن و اهل بیت(ع) را تنها دریچه و منافذی دانست که می تواند انسان را به نور روشنایی برساند اضافه کرد: باید با منابع قرآنی آشنا شد تا آن را بفهمیم.

حاجی زاده با بیان اینکه قرآن و خدا به ما نیاز ندارد بلکه ما به قرآن و خدا نیازمندیم ادامه داد: خداوند، قرآن را فرستاد و این نسخه جامع را برای تسکین دردها و آرامش روحی و روانی ما تجویز کرده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه قرآن طوری مهجور واقع شده است، بر توجه به آن تاکید کرد و گفت: با این همه عظمت قرآن و جامعیت کلام خدا، قرآن در مهجوریت قرار گرفته و به آن عمل نمی شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس با تاکید بر ارتباط بیشتر جامعه علوی با قرآن کریم، محافل قرآنی را فرصتی برای آشنایی نسل جوان با قرآن دانست و تصریح کرد: قرآن الگوی کاملی برای جامعه ما است و در صورت آشنایی جوانان با قرآن و آموزه های قرآنی، در برابر استکبار و ظلم ایستادگی محکمی خواهند داشت.

حاجی زاده در ادامه با گرامیداشت هفته بسیج بیان داشت: بسیج را باید طوری که شایسته است با واژه های قرآنی تعریف کنیم.

وی با بیان اینکه بسیج از مصادیق خیرالناس است، رسالت امروز بسیج را تربیت نسل جوان با آموزه های قرآنی و فرهنگ عاشورایی و ولایی برشمرد و افزود: بسیجیان باید با بصیرت، آشنا به مقتضیات زمان باشند و همچنین از ولی امر مسلمین تبعیت محض کنند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: