کد خبر: ۱۸۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۶
سرگرد پاسدار امجدی مسئول بسیج فرهنگیان فسا گفت : نشست های سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و ... بسیجیان یکی از ضروریات میباشد ، زیرا استفاده از" خرد جمعی" ما را در رسیدن به هدف کمک می کند.

به گزارش بسیج فرهنگیان فارس؛ اعضای شورای بسیج فرهنگیان در اجلاسیه عمومی مجمع بسیج شرکت نمودند . سرگرد پاسدار امجدی در حاشیه این مراسم با اشاره به فرموده حضرت امام ( ره ) که می فرمایند : " بسیج میقات پا برهنگان است" گفت : لذا ما در بسیج فرهنگیان تمام توان خود را برای حفظ اقتدار و عظمت این شجره طیبه بکار می بندیم.

وی اضافه کرد: با شناختی که از فرهنگیان محترم داریم همچنان آماده فرمان بوده و با قدم هایی استوار در مسیر اطاعت از ولایت گام بر میدارند و با توجه به اهمیت استفاده از " خرد جمعی "،  حضوردر اینگونه مراسم را از وظایف خود دانسته و برای آن اهمیت ویژه قائل هستند .

در ادامه سرهنگ پاسدار رحمانی اظهار داشت : امام با دور اندیشی مقوله بسیج را مطرح کردند و بسیج از زمان تشکیل تاکنون هر جا که اراده کرده است هرمانعی را از سر راه برداشته ، زیرا این قشر با سلاح ایمان به میدان آمده  و این عزت و عظمت را خداوند به بسیجیان داده است .

/انتهای خبر/224224

 

نام:
ایمیل:
* نظر: