کد خبر: ۱۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۸
فرمانده سپاه بقیه الله:
حمیدرضا گرامی فرمانده سپاه بقیه الله گفت:سپاه و بسیج چه در عرصه تهدید سخت و نیمه سخت و نرم همیشه جزء کسانی بوده‌اند که در خط مقدم و با بهره‌گیری از فرامین ولایت و رهبری ایستادگی کردند و در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان و معاندان نسبت به نظام قدم علم کردند.

به گزارش بسیج عشایر فارس به نقل از شیرازه، فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز در نخستین پاسداشت شهدای محرم استان فارس گفت: عده‌ای بر این باورند که با درجه سرهنگی نمی‌توان کار فرهنگی کرد، در صورتی که سپاه و بسیج با بهره‌گیری از ولایت و رهبری در خط مقدم جنگ‌های نرم، سخت و نیمه‌سخت قرار گرفته است.

حمیدرضا گرامی، افزود: سپاه و بسیج چه در عرصه تهدید سخت و نیمه سخت و نرم همیشه جزء کسانی بوده‌اند که در خط مقدم و با بهره‌گیری از فرامین ولایت و رهبری ایستادگی کردند و در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان و معاندان نسبت به نظام قدم علم کردند.

گرامی تصریح کرد: یکی از ابزارهای جنگ نرم دشمن استفاده از ماهواره‌ها بوده و هست و یک حرکت فرهنگی خوبی که در پایگاه‌های مقاومت شیراز انجام شد معاوض قرار دادن و فرهنگ‌سازی و تحویل داوطلبانه ماهواره‌ها و دریافت دستگا‌ه‌های دیجیتال بود که به‌صورت خودجوش و مردمی صورت گرفت.

فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز در پایان با تأکید بر ضرورت توجه به بصیرت و آگاهی گفت: باید با بصیرت و آگاهی مقابل کسانی‌‌که به تعبیر مقام معظم رهبری فضا را غبارآلود می‌کنند، رفتار کرد و یکی از این موارد پاسداشت و یادواره‌های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

در این مراسم که همراه با روایت‌گری عملیات محرم دوران دفاع مقدس توسط متوسلیان، یکی از سراداران دوران دفاع مقدس و مداحی همراه بود، از خانواده‌های معظم شهدای عملیات محرم نیز تجلیل شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: