کد خبر: ۱۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۵
مسئول بسیج فرهنگیان:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان گفت: دشمن آشکارا دریافته که در میدانهای سخت حریف ملت ولایی و متعهد ایران اسلامی نمی شود.

ˈبه گزارش بسیج فرهنگیان فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان، شعبانعلی رمضانیانˈ در همایش معلمان بسیجی شهرستان ایلام افزود: دشمن به سمت جنگ نرم روی آورده که هدف آن تغییر باورها و اعتقادهای ملت ها به خواست خود است.

وی ادامه داد: دشمن درصدد است با بمباران رسانه ای ریشه اعتقادهای فرهنگی را بخشکاند و باورهای مورد نظر خود را به جامعه تحمیل و جایگزین کند.

وی تاکید کرد: نیروی ارزشی بسیج در این میدان نبرد باید وارد میدان شود و با بصیرت مثال زدنی از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محافظت و حراست کند.

رمضانیان گفت: جایگاه برجسته و محوری معلمان در ورود به جبهه جنگ نرم و تبیین و تفهیم باورهای اعتقادی و انقلابی به دانش آموزان بی بدیل است.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور افزود: زینت نام بسیجی بر هر فرد لایقی مایه مباهات است و اگر این بسیجی در زمره شجره صالحین قرار گیرد افتخار بزرگی را بدست آورده که نصیب افراد خاص می شود.

وی گفت: در زمان دفاع مقدس که جنگ سخت واقع شد، چشمان همگان به شکل تخصصی به سوی نیروهای مسلح دوخته شد و با درایت امام راحل و حضور همه اقشار در صحنه و در کنار نیروهای پرتوان نظامی ایران اسلامی، برگ های زرینی در تاریخ این مرز و بوم ثبت و ضبط شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: