کد خبر: ۲۱۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۷
غیب پرور در نشست حجاب و عفاف تاکید کرد:
سردار غیب پرور در نشست مسئولین حجاب و عفاف نواجی چهارگانه شیراز با اشاره به اینکه اجرای برنامه های شبکه منوط به شروع و پایان سال تحصیلی نباشد، متذکر شد: ضروریست در ایام تابستان نیز برای فرهنگیان و دانش آموزان طرح سفیران نجابت برنامه های اجرایی پیش بینی گردد.

به گزارش خبرنگار بسیج فرهنگیان فارس، روز گذشته نشستی با حضور سردار غیب پرور فرمانده محترم سپاه فجر استان و مسئولین شبکه حجاب و عفاف در نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شیراز، در راستای هماهنگی های اجرایی شبکه حجاب و عفاف بسیج فرهنگیان برگزار گردید.

حسن زاده مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای این برنامه در سال جاری به تشریح مراحل شناسایی،گزینش و ثبت نام واحدهای آموزشی،فرهنگیان و دانش آموزان پرداختند.

سردار فرمانده محترم سپاه فجر اذعان داشت: توجه ذهنی و تمرکز عملی در شبکه حجاب و عفاف در راستای کیفیت و عمق بخشی به ماهیت برنامه باشد و نه توسعه کمی.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه اجرای برنامه منوط به شروع و پایان سال تحصیلی نباشد، متذکر شد: ضروریست در ایام تابستان نیز برای فرهنگیان و دانش آموزان طرح سفیران نجابت برنامه های اجرایی پیش بینی گردد.

فرمانده محترم سپاه فجر تصریح کرد: در ایجاد شبکه حجاب و عفاف به تکثرگرایی و رشد سلولی توجه ویژه شود به نحوی که هر یک از دانش آموزان و یا فرهنگیان خود یک سفیر حجاب و عفاف باشد.

غیب پرور با اشاره به داوطلبانه بودن حضور فرهنگیان و دانش آموزان طرح سفیران نجابت شبکه حجاب و عفاف افزود: لازم است جهت والدین دانش آموزان نیز برنامه ای ویژه تدارک دیده شود.

/انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: