کد خبر: ۲۱۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۲
همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع)؛
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، از تشییع و تدفین پیکرهای مطهر 2 شهیدگمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان سراب خبر داد.
به گزارش کنگره سرداران و 14600 شهید استان فارس به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، سردار استوارآذر مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی اظهار کرد: درخواستهای متعددی مبنی بر تدفین شهدای گمنام در نقاط مختلف استان وجود دارد که پس از بازدید از نقاط پیشنهادی، شهرستان‌های هشترود، چاراویماق و سراب، نهایتا شهرستان سراب در اولویت کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح قرار گرفت و مقرر شد پیکرهای مطهر 2 شهید گمنام در پارک شهید بهشتی این شهرستان به خاک سپرده شود.

سردار استوارآذر افزود: پیکرهای مطهر این شهدای عظیم الشان همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) ساعت 10 صبح روز پنج شنبه 12 دی ماه از مسجد جامع شهرستان سراب تشییع و در پارک شهید بهشتی به خاک سپرده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های متعددی از جمله استقبال در فرودگاه شهید مدنی تبریز، عزاداری در کنار پیکرهای مطهر شهدای گمنام در مصلی امام خمینی (ره)، تشییع از مصلی حضرت امام خمینی(ره) تا میدان ساعت تبریز، استقبال از شهدای گمنام در مسیر تبریز به بستان آباد و سراب و نهایتاً تشییع و تدفین در شهرستان سراب برگزار خواهد شد.

سردار استوارآذر اضافه کرد: پیکرهای مطهر 150 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در 35 نقطه استان تدفین شده که با خاکسپاری پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام در سراب، استان آذربایجان شرقی میزبان 152 شهید گمنام در 36 نقطه استان خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: