کد خبر: ۲۲۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۱
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: یادواره شهدای عملیات کربلای 4 و 5 مانند سال‌های گذشته با عظمت خاص و برنامه‌های متنوع در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار می‌شود و سخنرانان سعی ‌می‌کنند ابعاد مختلف از عملیات غرورآفرین کربلای 4 و 5 را بازگو کنند.
به گزارش کنگره سرداران و 14600 شهید استان فارس به نقل از فارس، در جلسه هماهنگی برگزاری این یادواره که پیش از ظهر امروز در اردبیل برگزار شد، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار داشت: این یادواره که همزمان با چهلمین روز شهادت پاسدار اسلام مهدی مرادی در حسینه ثارالله اردبیل برگزار می‌شود شرکت‌کنندگان در این مراسم یاد و خاطره شهدای گران‌سنگ انقلاب را گرامی داشته و در برنامه‌های متنوعی که برگزار می‌شود گوشه‌ای از ایثارگری فرزندان رشید این مرز و بوم بازگو خواهد شد.

سردار جلیل بابازاده افزود: این یادواره به مانند سال‌های گذشته با عظمت خاص و برنامه‌های متنوع در حسینیه ثارالله برگزار می‌شود و سخنرانان سعی ‌می‌کنند ابعاد مختلف از عملیات غرورآفرین کربلای چهار و پنج را بازگو کنند.

وی گفت‌: ما باید سرمایه‌های معنوی جامعه خود را نظیر ایثار و شهادت و جانفشانی‌های رزمندگان رشید اسلام گرامی بداریم و در تداوم راه عزت‌مند آنها بکوشیم تا پاسدار حریم ایثار و شهادت بوده و روز به روز این فرهنگ ارزشی را بسط و گسترش داده و زمینه یک حرکت کارآمد صیانتی را در دفاع از اسلام و ارزش‌های آن به وجود آوریم.

بابازاده تصریح کرد: استکبار جهانی امروز با تمام قوا در سنگر مبارزه با دستاوردهای عظیم اسلامی و انقلابی به ویژه به انحراف و انزوا کشیدن جوانانمان اهتمام جدی نشان می‌دهد و سعی دارد به هر وسیله‌ای کشور ما در تنگنا قرار دهد که در این ارتباط باید با همت و تلاش مضاعف بکوشیم تا ترفند آنها خنثی شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: