کد خبر: ۲۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۰
رییس سازمان بسیج اساتید گفت:خوشبختانه فضای ارزشی و معنوی حاکم بر دانشگاه پیام نور فضای بسیار مناسبی است و همین امر زمینه رشد علمی بیش از پیش را فراهم می کند.
به گزارش بسیج اساتید فارس،دکتر سهراب صلاحی رییس سازمان بسیج اساتید در جلسه ی مشترکی با رییس دانشگاه پیام نور و معاونین این دانشگاه گفت:خوشبختانه فضای ارزشی و معنوی حاکم بر دانشگاه پیام نور فضای بسیار مناسبی است و همین امر زمینه رشد علمی بیش از پیش را فراهم می کند.

وی با بیان این مطلب گفت: جمهوری اسلامی برای پایداری و پیگیری اهداف بلند خود نیازمند تبدیل شدن به یک قدرت بین المللی است که یکی از مؤلفه های مهم آن کسب مرجعیت علمی جهان و تحقق دانشگاه اسلامی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر کشور ما به عنوان یک قدرت بین المللی بالقوه در منطقه و جهان محسوب می شود که این امر مهم باید به بالفعل تبدیل شود.

رییس سازمان بسیج اساتید گفت: تحول در علوم انسانی، کارگاه جنگ نرم و تشکیل حلقه های علمی از جمله اهداف مورد پیگیری بسیج اساتید است که  تاکنون به نتایج بسیاری موفقی نیز دست پیدا کرده است.

در ابتدای این جلسه دکتر فراهانی ریاست جدید دانشگاه پیام نور با اشاره به جایگاه مهم این دانشگاه در نظام آموزش عالی کشور گفت: متاسفانه جایگاه دانشگاه پیام نور آن طور که باید و شاید شناخته نشده در حالیکه بسیاری از افراد شاخص در عرصه های مختلف تحصیلکرده این دانشگاه هستند.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور آماده هرگونه همکاری در حوزه های مختلف علمی و پژوهشی با سازمان بسیج اساتید کشور است.

انتهای پیام224224

نام:
ایمیل:
* نظر: