کد خبر: ۲۲۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۳
دكتر مظلوميان خبر داد:
رئيس دانشگاه پيام نور استان فارس از طرح هاي عمراني دانشگاه پيام نور كازرون بازديد نمودند.

به گزارش بسیج اساتید فارس، دكتر سعيد مظلوميان از طرح هاي عمراني دانشگاه پيام نور كازرون از جمله سردرب دانشگاه نيز بازديد كردند و اظهار اميدواري نمود تا سالن ورزشي دانشگاه تا پايان سال جاري به بهره برداري برسد.

در اين بازديد دكتر مظلوميان از قسمتهاي مختلف دانشگاه از قبيل سالن ورزشي و مجتمع فرهنگي ديدن نمودند و از جذب دوميليارد و هشتصد ميليون ريالي اعتبار وزارت نفت در سال جاري براي تكميل پروژه هاي عمراني دانشگاه پيام نور كازرون خبر داد و اظهار داشتند: دانشگاه پيام نوركازرون يكي از مراكز خوب و فعال استان مي باشد كه با برنامه ريزي منظم و دقيق، همت بيشتر همكاران و اعضاي هيئت علمي و جذب حداكثري دانشجو، رشد علمي و فرهنگي شهرستان و دانشگاه پيام نور استان را موجب مي شود.

دكتر مظلوميان با اشاره به اينكه دانشگاه پيام نور كازرون يكي از مركز قديمي و باسابقه استان است، عنوان نمود: اين دانشگاه در صورت احراز شرايط علمي در كنار تأمين هيئت علمي دكترا، پتانسيل و شرايط فيزيكي و آموزشي لازم را در جهت راه اندازي رشته هاي تحصيلات تكميلي را دارد. 

دكتر مظلوميان، تعامل و همكاري را در كنار تلاش و كوشش رمز موفقيت دانست و افزود: با ايجاد فضاي مطلوب، همدلي و تلاش مي توان پله هاي موفقيت را يكي بعد از ديگري پشت سر گذارد و از اين موقعيت براي پيشبرد اهداف كوتاه و بلند مدت دانشگاه گام هاي موثري برداشت.


وی با آرزوي موفقيت به همكاران و دست اندركاران عرصه علم و دانش ابراز اميدواري كرد با حضور همكاران خوب و پرانرژي اين مركز دانشگاهي همچون گذشته اين دانشگاه را در سطح استان به عنوان دانشگاهي ممتاز معرفي نماييم. 

در ادامه دكتر اسداله جعفري سرپرست دانشگاه نيز گزارشي از عملكرد و فعاليتهاي مختلف دانشگاه را تشريح نمودند. 

سپس رئيس دانشگاه پيام نور استان فارس حس مسئوليت و رضايت مندي جامعه دانشگاهي را مهم قلمداد كرد و با تقدير و تشكر از مسئولين دانشگاه از كساني كه در توسعه و بالندگي اين مركز دانشگاهي از بدو تأسيس تاكنون زحمات فراواني كشيده اند، تقدير وتشكر نمود. 

در پايان رئيس دانشگاه پيام نور استان فارس از حمايت هاي بي دريغ نماينده محترم شهرستان كازرون در مجلس شوراي اسلامي و همكاري ديگر مسئولين شهرستان در راستاي توسعه و ارتقاي دانشگاه پيام نور مركز كازرون تقدير و تشكر بعمل آوردند.

انتهای پیام224224

نام:
ایمیل:
* نظر: