کد خبر: ۲۲۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۵
شب شاعر سازمان رسانه‌ای اوج فردا به بزرگداشت احد ده بزرگی شاعر آیینی و انقلابی اختصاص دارد که با حضور چهر‌ه‌های مطرح برگزار می‌شود.

شب شاعر سازمان رسانه‌ای اوج فردا به بزرگداشت احد ده بزرگی شاعر آیینی و انقلابی اختصاص دارد که با حضور چهر‌ه‌های مطرح برگزار می‌شود.

حسین قرایی دبیر برنامه شب‌های شاعر در گفت‌گو با  فارس، خبر از برگزاری نهمین شب شاعر برای پاسداشت احد ده بزرگی داد و گفت: در این برنامه شاعران و فعالان فرهنگی و شخصیت‌هایی چون دکتر حداد عادل، آیت الله حائری شیرازی، حجت الاسلام محمدرضا زائری، محمدحسین جعفریان، مرتضی سرهنگی، هدایت‌الله بهبودی، غلامرضا کافی، خسرو آقایاری، نعمت الله سعیدی، وحید جلیلی، علیرضا قزوه، محمد امین جعفری، محمد مهدی سیار،  هاشم کرونی، محسن مومنی، علی محمد مودب، مجتبی رحماندوست،‌ محمدرضا عبدالملکیان، حمید هنرجو و جمعی دیگر از شاعران و فعالان فرهنگی حضور می‌یابند.
 
وی افزود: این برنامه فردا از ساعت 14:30 تا 17 در سازمان رسانه‌ای اوج به آدرس خیابان مظفر شمالی، پلاک 98 سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار می‌شود.
 
«احد ده‌بزرگی» در سال 1328 در شیراز به دنیا آمد و تا کنون نیز ساکن شیراز است. رویکرد او به شعر به زمان هفت سالگی‌اش باز می‌گردد. او با تشکیل انجمن ادبی حافظ در سال‌های قبل از انقلاب که جلسات آن به صورت مخفی برگزار می‌شد، مبارزات سیاسی خود را دنبال می‌کرد. برخی از مهم‌ترین آثار وی عبارتند از: «نماز سرخ نوین»، «از کربلا تا کربلا»، «در آیینه‌ی شقایق»، «پنجره‌ی نور»، «لبخند صبح» و... اما معروف‌ترین شعر او «باز هم مرغ سحر» است که برای کودکان سه نسل انقلاب خاطره‌ای فراموش‌ناشدنی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: