کد خبر: ۲۳۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۰
سردار آسودی:
معاون فرهنگی و تبلیغات نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ولایت فقیه را بزرگترین مولفه قدرت نرم ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: شهدای ایران مهر تایید ولایت پذیری دارند و همین امر باعث جاودانگی آنان است.

به گزارش بسیج فرهنگیان فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان، سردار محمد علی آسودی صبح پنجشنبه در یادواره شهدای فرهنگی کشور، در سالن هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه باید به عنوان سربازان ولایت و خادمان شهدا در سنگر انقلاب اسلامی ایران از دستاوردها و ارزشهای آن پایداری کنیم اظهار داشت: تا فرهنگ ایثار و شهادت در کشور وجود دارد، جنگ نرم دشمن علیه نظام اسلامی ایران به جایی نمی رسد.

وی مهمترین مولفه مرکز قدرت نرم کشور شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: باید از این ثروت و قدرت ماندگار پاسداری شود.

پاسداری از فرهنگ شهدا نه با شعار بلکه باید با عمل همراه باشد

معاون فرهنگی و تبلیغات نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه پاسداری از فرهنگ شهدا نه با شعار بلکه باید با عمل همراه باشد، افزود: اگر فرهنگ شهید و ایثارگری در کشور تضعیف شود، انقلاب تضعیف شده و ضربه می خورد.

آسودی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مولفه های قدرت نرم ما است خاطر نشان کرد: همه ما موظف هستیم از این مرکز قدرت، پاسداری کنیم و پاسداری تنها با شعار دادن نیست بلکه باید در عمل، پاسدار باشیم چرا که اگر این مرکز تضعیف شود انقلاب اسلامی آسیب می بیند.

وی با اشاره به ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان تصریح کرد: باید از این ثروت و سرمایه های کشور برای مبارزه با جنگ نرم الگو بسازیم.

دشمنان به تاثیر فرهنگ ایثارگری در ایران اسلامی اعتراف دارند

معاون فرهنگی و تبلیغات نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان از خواننده ها و رقاصه های خودشان سمبل و الگو ساخته و به نام جنگ نرم، ارزش و ایمان جوانان ما را نشان گرفته اند و ما باید هوشیار باشیم زیرا شهدا برای حفظ این انقلاب جان خود را فدا کردند.

آسودی با بیان اینکه حتی دشمنان نیز به ارزش و اعتبار و تاثیر شهدا و فرهنگ ایثارگری در ایران اسلامی اعتراف دارند، خاطرنشان کرد: دشمنان فهمیده اند که مرکز قدرت انقلاب و جمهوری اسلامی شهدا هستند.

وی یادآور شد: تا ملت و نظام اسلامی ایران این شهدا را دارد از هیچ نوع جنگ نرم و سختی نمی هراسد و همواره پیروز می ماند.

ولایت فقیه مهم‏ترین شاخصه‏ قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است

معاون فرهنگی و تبلیغات نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یاد و خاطره چهار هزار و 900 شهید فرهنگی کشور به ویژه شهید محمود اخلاقی، شهید شاخص فرهنگی کشور که از فرزندان سمنان است گرامیداشت.

آسودی با تأکید بر اینکه باید هوشیار، بیدار و آگاه باشیم و از این مرکز و ثروت پاسداری کنیم، گفت: ولایت فقیه مهم‏ترین شاخصه‏ قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: همه موظفیم از این مرکز قدرت و ثروت ملی و ثروت جهان اسلام با تمام وجود پاسداری کنیم.

معاون فرهنگی و تبلیغات نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: باید از ولی فقیه که توانسته قدرت نرم خوبی را برای ما فراهم کند، تبعیت کنیم و به عنوان خادمان شهدا در سنگرها بمانیم و از انقلاب و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی پاسداری کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: