کد خبر: ۲۳۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۳:۴۶
نازنین مظاهری دانش آموز سال سوم راهنمایی مدرسه ولایت فقیه می باشد که به عنوان دانش آموز برتر طرح سفیران نجابت شبکه حجاب و عفاف بسیج فرهنگیان فارس معرفی و تجلیل شد.

به گزارش بسیج فرهنگیان فارس، نازنین مظاهری دانش آموز سال سوم راهنمایی مدرسه ولایت فقیه می باشد که به عنوان دانش آموز برتر طرح سفیران نجابت شبکه حجاب و عفاف بسیج فرهنگیان فارس معرفی و تجلیل شد که در ادامه گفت و گو خبرنگار بسیج فرهنگیان فارس با وی آورده شده است.

نازنین مظاهری مشاهده برنامه های تلویزیونی معارف و مطالعه کتاب های داستانی از ائمه اطهار و همچنین شرکت در کلاسهای مهدویت را از منابع اطلاعاتی برای رشد معنوی و علمی خود برشمرد.

مظاهری به دوره آموزشی سال گذشته سفیران نجابت که در دانشکده علوم قرآنی برگزار گردید اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره آموزشی در دانشکده علوم قرآنی همچنین وجود اساتید توانمند در این دوره برای همه ما دانش آموزان مفید و اثرگذار بود.

وی با بیان اینکه دانش آموزان تمایل دارند معلم برای آنها وقت بگذارد خواستار شد معلمان در کنار مسائل درسی، از مسائل دینی و تجربیات زندگی نیز صحبت نمایند.

این دانش آموز برتر طرح سفیران نجابت با اشاره بسته های فرهنگی و دوره های آموزشی سفیران نجابت اضافه کرد ما دانش آموزان بیشتر کتاب و منابع آموزشی را دوست داریم و همچنین جشنواره ها و نمایشگاه کتاب نیز بطور مستمر برگزار شود.

مظاهری با اشاره به استقبال دانش آموزان از کلاس های مهدویت و میزان اثرگذاری این کلاس ها اضافه کرد: سفیران نجابت در فصل تابستان می تواند بسیار پربارتر برگزار شود وبجاست در کنار کلاس های کانون زبان و ریاضی، کلاس هایی نظیر مهدویت نیز گذاشته شود.

وی در پایان خواستار برگزاری کلاس های بحث وگفت و گو با موضوعات پیشنهادی دانش آموزان شد.

/انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: