جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۱۰:۴۸
گزارش
بمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
گزارش تصویری از طبخ 3 تن حلیم در قیروکارزین.
boletبمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
حسین حقیقی
دوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
تربیت وآموزش عس ناحیه قیروکارزین برگزارنمود؛
boletدوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۲۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۵
فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین خبر داد:
به مناسبت ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان قیروکارزین برگزار می‌شود.
سرهنگ سید محمود جعفری فرمانده سپاه قیروکارزین اظهار داشت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان قیروکارزین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 100 برنامه در طول دهه فجر در شهرستان قیروکارزین برگزار می‌شود، تصریح کرد: نواحی مقاومت فضاسازی مناسبی به مناسبت ایام الله دهه فجر دارند.

این مسئول برگزاری تور های ایست و بازرسی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر اعلام کرد و گفت: رژه خودرویی و موتورسواری به مناسبت دهه فجر در شهرستان برگزار می‌شود.

وی غبار روبی مزار مطهر شهدای دوران انقلاب و دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و ادامه داد: در طول این هفته مسئولان با خانواده‌های شهدا دیدار می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین برگزاری نشست‌های روشنگری را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و اذعان داشت: این برنامه توسط سپاه ناحیه و حوزه‌های تابعه برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه مراسم گرامیداشت دهه فجر جشن انقلاب در طول هفته در سطح شهرستان برگزار می‌شود، اضافه کرد: بسیجیان و پایوران به صورت سازمان یافته در نماز عبادی و سیاسی جمعه شرکت می‌کنند.

جعفری در پایان اذعان داشت: بسیجیان در آخرین روز دهه فجر در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه جاری در کنار دیگر آحاد جامعه با شور و اشتیاق خاصی همانند سنوات گذشته شرکت می‌کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: