کد خبر: ۲۴۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۵
من در یک خانواده بی بضاعت متولد شده ام ولی با پشتکار و توکل به خدا هم اکنون برای بیش از چهل نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد نموده ام.
وقتی سراغ از یکی از موسسات آموزش عالی و زبانهای خارجه را در شیراز می گیری حتما موسسه ماد که از سال 90 با مدیریت علی جمشیدی، جوان موفق قشقایی اداره می شود در لیست بالا دستی ها به چشم می خورد.

متن ذیل به گفتگویی صمیمانه با مدیر جوان و عشایر این موسسه می پردازد که پله های ترقی را با توکل، اراده راسخ و پشتکاری خستگی ناپذیر پشت سر گذاشته است.


آقای جمشیدی مصاحبه را با پرسشی در مورد موسسه ماد آغاز میکنم. از چه وقت شما تصدی مدیریتی این مجموعه را بر عهده دارید؟
با سلام. در ابتدا فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را بر همه ملت عزیز ایران تبریک عرض می کنم.
موسسه ماد تا پیش از سال 90 از لحاظ پویایی با شرایط فعلی کاملا غیر قابل قیاس بود. از سال 90 با تدابیری که اندیشیده شد، و با جذب اساتید مجرب و کادر حرفه ای، دوره های مدیریت، فنی و مهندسی، زبانهای خارجه، پیام نور و همچنین کنکور ارشد و دکترا با جدیت بیشتری مدیریت شد. 
موسسه فعلی بزرگترین موسسه جنوب کشور است و شعبه دیگری ندارد.

از پله های ترقی که بعنوان یک جوان قشقایی طی کرده اید بیشتر بگویید.
بنده در یک خانواده بی بضاعت عشایری متولد شده ام و همانند بیشتر جوانان این قشر زحمت کش، از تمکن مالی برخوردار نبوده ام. لکن با توکل به خدامند بزرگ و پشتکار و جدیت در کار موفق به ادامه تحصیل و کسب مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیدیت دولتی شدم. مطمئنا تلاش مستمر به فرجام خواهد رسید.

توصیه شما به جوانان تحصیل کرده بیکار و جویای کار چیست؟
امیدوارم جوانان عزیز هم وطن در کنار تحصیل، ساعاتی را نیز به تفکر و تدبر در امور دنیوی و اخروی خود بپردازند. توصیه می کنم که تنها منبع نجات خود را از بیکاری دولت ندانند چرا که اینکار مانع ایجاد خلاقیت در آنها می شود.
اگر جوانان می خواهند به موفقیت مالی و شغلی برسند بایستی قدرت ریسک پذیری را بالا ببرند و با پشتکار و تلاش و فراگیری مهارتهای کاربردی وارد بازار کار باشند تا نه تنها محتاج کمکهای دولتی و درآمدهای ناچیز آن نباشند بلکه ایجاد کارآفرینی کنند.
پایان خبر/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: