آخرین اخبار
کد خبر: ۲۵۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۸
سعید زیباکلام گفت: اگر نمایندگان ما در مجلس نماینده بودند، بدون فکر کردن به منافع شخصی خود، در برابر توافق‌نامه ژنو، قاطعانه و استوار می‌ایستادند و مانع از امضای آن می‌شدند.

سعید زیباکلام در جمع دانشجویان دانشگاه‌های فسا اظهار داشت: دولت‌مردان ما توافق‌نامه ژنو را محرمانه دانسته و مردم را نامحرم می‌دانند.


وی افزود: اگر نمایندگان ما در مجلس شورای اسلامی، نماینده بودند، بدون فکر کردن به منافع شخصی خود، در برابر توافق‌نامه ژنو، قاطعانه و استوار می‌ایستادند و مانع از امضای آن می‌شدند.


استاد برجسته دانشگاه تهران عنوان کرد: رئیس دستگاه دیپلماسی در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی، از حفظ ساختمان برنامه‌های هسته‌ای گفته است که باید به وی خاطرنشان کرد که بروید یک بار دیگر اقدامات داوطلبانه را مرور کنید تا بفهمید که «اساس» را واقعا حفظ کرده‌اید یا نه!!


زیباکلام با استناد به صحبت‌های نوبخت در برنامه «دیروز امروز فردا» مبنی بر اینکه در مذاکرات ژنو به پیروزی رسیده‌ایم، بیان داشت: جناب نوبخت، گیریم که همه ملت ایران و در راس آن، من، بی‌سواد هستیم؛ آیا واقعا توافق‌نامه را نخوانده‌اید.


وی ادامه داد: آقای نوبخت! مطمئن که اگر این دنیا نشد باید در آن دنیا پاسخگو باشید.


دانشیار دانشگاه تهران با اشاره به ترک برداشتن یا فروریختن دیوار تحریم‌ها توضیح داد: چرا دولت اینقدر دروغ‌های بزرگ می‌گوید؟ این تحریم‌ها کجا ترک برداشت و یا فروریخت که ما ندیدم؟حالا من بی‌سواد ، ایا ملت ایران هم نمی‌فهمد که تمام تحریم‌های قدیم تا به امروز به قوت خودش باقی است.


زیباکلام تاکید کرد: مذاکره، غیرت و حب وطن می‌خواهد و به دکترا نیاز ندارد.


لازم به ذکر است، زیباکلام در پایان به پرسش‌های دانشجویان در مورد مذاکرات هسته‌ای پاسخ داد.


وی در پایان از نمایش طنز سیاسی «دکتر سلام» استقبال کرد و گفت که این طنز را در دانشگاه‌ها اکران کنید و این کار، بینش و بصیرت جوانان خوش ذوق «خبرگزاری دانشجو» را نشان می‌دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر: