کد خبر: ۲۵۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۸
شبکه حجاب و عفاف بسیج فرهنگیان فارس برگزار کرد:
همایش توجیهی اعضای شبکه حجاب و عفاف ویژه فرهنگیان نواحی 2و 3 آموزش و پرورش شیراز در سالن ابوریحان دبیرستان نرجس برگزار گردید.

به گزارش بسیج فرهنگیان فارس، همایش توجیهی اعضای شبکه حجاب و عفاف ویژه فرهنگیان نواحی 2و 3 آموزش و پرورش شیراز در سالن ابوریحان دبیرستان نرجس برگزار گردید.

این همایش با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در بخش آسیب ها برگزار گردید که در آن به ضرورت وجود امر به معروف و نهی از منکر پرداخته شد.

همایش توجیهی حجاب و عفاف از سلسله جلسات شبکه حجاب و عفاف بسیج فرهنگیان فارس ویژه فرهنگیان بسیجی خواهر می باشد که به همت سازمان بسیج فرهنگیان فارس با دعوت از سخنرانان برجسته استان اجرا می گردد.

همچنین این سازمان در نظر دارد در آینده نزدیک همایش امر به معروف و نهی از منکر را در بخش مهارت ها و چگونگی ارتباط گیری در امر به معروف و نهی از منکر و همچنین در بخش مضرات ماهواره بعنوان اولین کمین گاه دشمن برگزار نماید.

حجت الاسلام و المسلمین رضایی مسئول تربیت و آموزش سپاه فجر فارس در بخش آسیب ها و اینکه چرا باید امر به معروف و نهی از منکر صورت پذیرد با بیان اینکه نگاه ها به امر به معروف و نهی از منکر اشتباه است اظهار داشت وظیفه ما در وحله اول این است که نگاه نسبت به معروف و منکر را اصلاح کنیم.

وی اضافه کرد: معروف همان خیر و صلاح و عاقبت به خیری دنیا و آخرت است و منکر شر و بدی و بدنامی است و اگر کسی شما را از منکر نهی می کند دوستدار شماست .

رضایی بیان داشت: ما باید به این باور برسیم که آنچه خیر و صلاح ما بوده تحت عنوان معروف برای ما رقم زده شده است و آنچه شر ما بوده تحت عنوان منکرات برای ما مهیا شده و دستور ترک آن داده شده است.

این مقام مسئول متذکر شد: باور کنیم اگر خدا چیزی را برما واجب کرده خیر ما در آن است و اگر ما را از چیزی نهی کرده شر ما در آن است.

/انتهای پیام /224224

نام:
ایمیل:
* نظر: